כיתה. אילוסטרציה: אילן אסייג

תושבת אשקלון הגיעה לבי"ס והכתה תלמידה שהתקוטטה עם בתה – זה העונש שקיבלה

האירוע האלים הזה התרחש באחד המקיפים בעיר, כאשר אם לתלמידה תקפה תלמידה אחרת באלימות. לפני מספר ימים היא הודתה והורשעה במעשה

פורסם בתאריך: 4.11.21 13:21

     

תושבת אשקלון בת 43 הודתה והורשעה בבית משפט השלום באשקלון בכך שתקפה תלמידות שהתקוטטו עם בתה בבית הספר. האם עשתה זאת בכיתה לעיני התלמידים האחרים. העונש שקיבלה הוא מאסר על תנאי ופיצוי בגובה 300 ש"ח.

המקרה החמור הזה התרחש בחודש נובמבר 2018 באחד מבתי הספר המקיפים באשקלון. לירז (שם בדוי כמו שאר שמות המעורבות בכתבה), אחת התלמידות התקוטטה עם בת כיתתה, מורן. מי שהגיעה להפריד ביניהן היא רחלי, אחותה הגדולה של מורן.

הדבר נודע לאמה של לירז והיא החליטה להגיע לבית הספר ולסגור חשבון עם התלמידות האחיות. על פי כתב האישום המקורי שהוגש, היא הגיעה לבית הספר ושם פגשה במורן, היא צבטה אותה ביד, משכה בחולצתה ודרשה לדעת היכן נמצאת אחותה הגדולה, רחלי.

לאחר מכן, נכנסה האם לכיתה של רחלי, "הייתי באמצע שיעור", כך העידה המורה שלימדה באותו הזמן בכיתה, "זיהיתי את האמא פותחת את. הדלת… נכנסה לתוך הכיתה עם בנה והתחילה לצעוק… באה לכיוון הילדה, התחיל מרדף בכיתה, האמא רודפת אחרי הילדה, דחפה את הילדה ומשכה אותה לעברה בכדי להרביץ לה. אני יצאתי מהר מהכיתה וקראתי לסגן מנהל שיגיע מידית לכיתה. היו המון צעקות ובלאגן עקב המקרה, אך נשארתי בחדר מורים מהפחד… זה דבר נורא מפחיד".

על פי כתב האישום, האם הזועמת דחפה את רחלי, משכה בשערותיה וחבטה את ראשה בשולחן הכיתה מספר פעמים. האם נחקרה בתחנת משטרת אשקלון והואשמה בעבירה של תקיפה.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

לאחר משא ומתן בין התביעה לבין סנגורה של האם, עו"ד אביחי חג'בי, הוחלט על הסדר טיעון. במסגרת ההסדר הוגש כתב אישום מתוקן שממנו נמחק החלק שבו האם משכה בשערותיה של רחלי והטיחה את ראשה בשולחן. כמו כן, הוסכם כי העונש יהיה 3 חודשי מאסר על תנאי וכן פיצוי בגובה 300 ש"ח לרחלי.

התביעה המשטרתית הסבירה את ההחלטה לגבש הסדר טיעון, "כתב האישום תוקן משמעותית בשל בעיות ראייתיות בתיק", אמרה.

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד אביחי חג'בי מסר בתגובה: "בית המשפט מצא לקבל את הסדר הטיעון על אף שקבע כי מדובר בהסדר מקל. הסדר הטיעון נבע מעבודת הגנה מאומצת בנוסף להבעת חרטה על ידי מרשתי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר