תנועת נוער. צילום אילוסטרציה
תנועת נוער. צילום אילוסטרציה

"הוא שרף לי את הנפש": הוארך שוב מעצרו של המדריך לשעבר בתנועת נוער החשוד בעבירות מין

היום התקיים דיון בהארכת מעצרו של הצעיר החשוד בעבירות מין בתנועת נוער בה היה מדריך וכן במסגרות חינוך שונות. בית המשפט אסר לפרסם את זהותו ומעצרו הוארך עד ליום חמישי

פורסם בתאריך: 18.10.21 16:32

     

מסתעפת פרשת המדריך לשעבר בתנועת הנוער החשוד בביצוע עבירות מין במספר מתלוננות.

אל המתלוננות שכבר הגיעו למרכז ההגנה "בית לין" ומסרו עדות על עבירות המין, נוסף גם מתלונן. הוא מספר על תקיפה מינית שבוצעה בו לפני מספר שנים כאשר הוא והחשוד היו קטינים. "הוא שרף לי את הנפש לכל החיים", אמר הקטין לאביו שמספר כי בנו פרץ בבכי בעת שמסר את העדות.

בתנועת הנוער בה על פי החשד התרחשו חלק מהעבירות שבהן הוא חשוד, הרוחות סוערות ושם מדגישים כי כבר שנתיים שהחשוד לא נוטל חלק בפעילויות התנועה.

היום הובא החשוד לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. בית המשפט האריך את מעצרו ב-4 ימים נוספים, אך יחד עם זאת דחה את הבקשה להתיר את פרסום זהותו של החשוד.

החשוד ממשיך להכחיש את החשדות נגדו וטוען כי המעשים המיוחסים לו בוצעו בהסכמה מלאה של המתלוננות.

מתנועת הנוער נמסר בתגובה כי היא "מגנה ומוקיעה כל התנהגות פוגענית מכל סוג שהוא ומגבה כל מי שנפגע/ה בכל מקרה ודבר. בשנתיים האחרונות החשוד לא לוקח כל חלק בפעילות התנועה. פניה/תלונה בנושא לא הגיעה לגורמים המקצועיים בתנועה אלא עתה מהתקשורת. והנושא בבדיקה מעמיקה. אנו נשתף פעולה עם כל גורם רלוונטי וככל הניתן והנושא מצוי בחקירה משטרתית".

עוד נמסר כי התנועה "עוסקת ימים ולילות ביצירת מרחב בטוח בעבור חניכיה ומדריכיה באמצעות כלים חינוכיים מקצועיים שגובשו במהלך השנים. כך פעלנו וכך נפעל גם בעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר