מנסה לפרוץ לרכב אקראי
מנסה לפרוץ לרכב אקראי

"אני רוצה להציל את הילד הזה": צעיר מאשקלון שהתמכר לסמים, פרץ לרכבים ונתפס "על חם"

שוטרי תחנת אשקלון עצרו "על חם" צעיר שפרץ לכלי רכב באשקלון. לאחר מעצרו התברר כי מדובר במכור לסם "מדבקות פנטה". אביו של הצעיר סיפר על ההתדרדרות של בנו לסמים וקיווה כי המעצר יסייע למנוע ממנו להידרדר עוד

פורסם בתאריך: 6.10.21 12:07

     

יחידת התביעות המשטרתית של מרחב לכיש הגישה לבית משפט השלום באשקלון, כתב אישום כנגד תושב העיר, בן 24 בשל שורה של עבירות.

על פי כתב האישום, בלילה אחד בסוף חודש ספטמבר, החליט הצעיר הזה לפרוץ לרכבים אקראיים בעיר אשקלון. הוא התחיל את הלילה ברחוב בורוכוב 2 אשקלון, שם הוא ניסה לפרוץ לרכב פולקסוואגן כאשר הוא בודק את ידיות הרכב אך גילה שהוא נעול.

משם הוא המשיך לרחוב הרצל ושם ניסה לפרוץ לרכבים שחנו ברחוב, כאשר הוא עובר ביניהם ובודק את הידיות, אך כולם היו נעולים.

צפו בתיעוד של מעשיו:

בהמשך, הוא חזר לרחוב בורוכוב ושם בדק רכב סקודה וגילה שהוא פתוח, הוא נכנס לתוכו וחיטט בו אך לא מצא דבר. וכך האו המשיך באותו הלילה להסתובב ברחובות אשקלון כשהאו עובר בין רכבים ובודק אותם על מנת לרוקן את תכולתם.

ברחוב צה"ל הוא הצליח למצוא רכב מאזדה שלא היה נעול, נכנס לתוכו והחל לחטט בו על מנת למצוא שלל. לרעו מזלו, שוטרי תחנת אשקלון הוזעקו למקום בעקבות דיווח למוקד 100, הם תפסו אותו "על חם" בתוך הרכב.

השוטר אלי יוסף הודיע לו כי הוא כי הוא עצור אבל החשוד התנגד למעצר והשתולל, עד שהשוטר מיכאל אמזלג סייע להשתלטות עליו. גם שלב האיזוק שלו היה מורכב בגלל שהוא השתולל, אך שוטרים הצליחו בסוף לאזוק אותו ואז ביצעו חיפוש בבגדיו ומצאו אצלו סכין, מספריים ומדבקות פנטה המכילות סם מסוג פנטניל.

הוא הובא לתחנת אשקלון, שם התבררה זהותו, תושב אשקלון בן 24 שנעדר עבר פלילי. לצד זאת, עומד כנגדו כתב אישום בגין עבירות סמים לאחר שהוא נעצר בדירה שבה מגדלים סמים.

בחקירתו המשטרה הודה הצעיר במעשים המיוחסים לו וסיפר כי הוא מכור למדבקות פנטה ולכן הוא מבצע את המעשים האלה.

מדבקות פנטה. סם לכל דבר. צילום: דוברות המשטרה

הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, אביו שהשתתף בדיון סיפר בכאב על מה שהם חווים כמשפחה, "אני אבא שלו וכואב לי להגיד מה שאני אגיד, אני מבקש להציל את הילד הזה ואם צריך להשאיר אותו במעצר כי הוא ביצע פעולות שהוא ימשיך לבצע כתוצאה מהתמכרות לסמים. המדבקות זאת אחת הסיבות. הבית שלי נהרס לגמרי בגלל השימוש בסמים".

עוד הוסיף האב: "אני רוצה להציל את הילד הזה, הוא עשה צבא ושירות מלא אבל הבעיה שנפל לסמים והכל נהרס והוא פוגע בעצמו והוא לא מבין את זה. אם צריך להשאיר אותו במעצר עד שנמצא פתרון".

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

חוקרי תחנת אשקלון הצליחו לאסוף ראיות וכן תיעוד ממצלמות אבטחה שקשרו את החשוד לכל ניסיונות הפריצה שהוא ביצע באותו הלילה. החומר הועבר ליחידת התביעות של מרחב לכיש שגיבשה את החומר והגישה נגדו כתב אישום כאמור.

כעת, כשהוא נמצא בידי שירות בתי הסוהר, הוא צפוי להצטרף לתוכניות השיקום והגמילה מסמים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר