צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

"מסכת זוועות": 13 שנות מאסר לתושב הדרום שאנס את בתו הקטינה במשך שנים

תושב הדרום בן 72, שבצעירותו היה דמות מוכרת בתחום עיסוקו, הודה והורשע בשורה ארוכה של עבירות מין קשות מאוד בבתו מאז הייתה בת 12 ועד גיל 17. הוא התנצל ואמר כי הבושה "אוכלת אותו מבפנים". הפרקליטות דרשה בין 15-20 שנות מאסר, השופט התחשב בין היתר בכך שהאיש לקה בשבץ מוחי וגזר עליו 13 שנות מאסר

פורסם בתאריך: 29.7.21 10:43

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר 13 שנות מאסר על תושב אזור הדרום, בן 72, שהורשע בכך שאנס את בתו הקטינה, ביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים מאז שהייתה בת 12 ועד שהגיעה לגיל 17. גזר הדין ניתן לפני מספר ימים ורק הבוקר הותר לפרסום.

האיש, שלפני שנים רבות, בצעירותו היה דמות מוכרת בתחום העיסוק שלו, יפצה את בתו בסכום של 125 אלף ש"ח.

על פי העובדות המופיעות בגזר הדין, האיש ניהל מערכת יחסים מקבילה עם אישה וזאת בידיעת אשתו לה היה נשוי במשך 41 שנים עד שנפטרה. הוא הביא מהאישה האחרת שני ילדים, אחת מהם היא הקטינה שנולדה בשנת 2002.

החל משנת 2014, כשהיא בת 12 שנים בלבד החל האיש לתקוף אותה מינית. לא פעם כשהיא הייתה בביתו, האב עיסה את גופה כשהיא לבושה בבגדים, אלא שבמהלך העיסויים הללו, לא פעם, הוא נהג להפשיט אותה מבגדיה ולגעת באיברי גופה בכוח, אך למרות התנגדותה הוא לא חדל ממעשים אלו שוב ושוב.

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

כשהייתה בת 15 שהה איתה האב בבית מלון במשך חמישה ימים, שם הראה לה קונדום שהביא עמו, ואמר לה כי הם מוכנים לקיים יחסי מין, וכי עליה לסמוך עליו ולא לפחד. היא בתגובה החלה לבכות והוא הניח לה רק לאחר שהיא אמרה שהיא תתקשר לאמא שלה. אולם באותה שהייה במלון, כאשר היא ישנה במיטתה הוא ביצה בה מעשים מגונים והיא התעוררה מכך והחלה לבכות.

במועדים אחרים באותה תקופה, נהג האב להגיע בימי שבת לבית בו התגוררה בתו, שם ביקש ממנה במספר רב של הזדמנויות לצאת עמו מהבית בתואנות שונות. משהסכימה להצטרף אליו, ביצע בה במקומות שונים מחוץ לביתה מעשים מגונים כגון נשיקות בפיה, נגיעות באיברי גופה. לעתים הוא הכניס את ידיו מתחת לבגדיה. כאשר היא סירבה להגיע לביתו הוא היה דורש ממנה לשלוח לו תמונות של הגוף שלה.

עוד נטען כי מגיל 15 ועד גיל 17 הוא ביצע בה שורה ארוכה של מעשים מגונים בזמן שעיסה אותה, ואף אנס אותה באצבעותיו ובאמצעות צעצוע מין. היא בכתה בזמן ביצוע המעשים שלו וטענה כי הם כואבים לה, אך הוא אמר לה שתהנה ולא תצעק.

בהיותה בגיל 17, לפני מפגשים שלה עם החבר שלה, דרש האב מבתו כי תגיע אליו ואז בביתו או במחסן שבחצר הוא נהג לבצע בה מין אוראלי.

אישום נוסף שבו הורשע האב מדבר על כך שפעם אחת הוא נישק אותה בפיה, אך היא בתגובה ירקה והוא סטר בפניה.

האב הודה בכל המעשים הללו, התנצל על מעשיו ועל הפגיעה בבתו, היקרה לו לא פחות משאר ילדיו. לדבריו, אינו רגיל למעשים כאלה, ואינו אדם שכזה. לדבריו: "עשיתי מעשה שלא יעשה" והדבר נחשב כאסון בעיניו. האב ביקש סליחה ומחילה על מעשיו, "אני מאמין שהבת שלי תשתקם, אני אקבל מה שמגיע לי באהבה".

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר. צילום: דוברות המשטרה

הוא הורשע בעבירות רבות של אונס במשפחה, מעשה סדום במשפחה, מעשים מגונים במשפחה ועוד.

בעקבות הרשעתו, העבירה הבת מסר לשופטים: "חשוב לי להגיד לשופטים שאני מצפה שהוא יישב כמה שיותר שנים במאסר. זה ישמח אותי ואני אהיה רגועה. תרד לי אבן מהלב שהוא שם ולא ייצא בקרוב".

עו"ד איילת קדוש מפרקליטות מחוז דרום, כינתה את מעשיו של האב "מסכת זוועות" ודרשה לגזור עליו בין 15 ל-20 שנות מאסר.

הסנגורית של הנאשם, עו"ד עופרה סיבוני, הביעה בשמו של האב את צערו ושיתפה כי הבושה הקשה "אוכלת אותו מבפנים". היא ציינה גם כי במהלך שבתו במעצר הוא לקה בשבץ מוחי שפגע קשות בבריאותו וכי הוא מתקשה בביצוע פעולות בסיסיות וכי הוא נעזר בכיסא גלגלים או במקל הליכה.

היא סיפרה עוד כי האב ניהל את כל שנות חייו כאדם נורמטיבי והיה מוכר בציבור בזכות תפקידו  וכי הוא ללא עבר פלילי וזו לו פעם ראשונה מאחורי סורג ובריח. עו"ד סיבוני אף עתרה להתחשב בהודאה באשמה, שחסכה את העדת הקטינה ובכך הסב לה הנאשם הקלה גדולה.

לשיטתה, בעצם העובדה שהאב לא גידל את בתו "הרי שלא הייתה ביניהם מערכת יחסים רגילה, ותפיסה לקויה של מערכת יחסים זו מצדו של הנאשם הובילה אותו לבצע את אשר ביצע". היא טענה כי יש לגזור עליו בין 6 שנות מאסר ל-15 שנות מאסר.

השופט אלון אינפלד. צילום: אתר בתי המשפט

השופט אלון אינפלד. צילום: אתר בתי המשפט

בגזר הדין שאותו כתב השופט אלון אינפלד, ראש הרכב השופטים שדן בתיק, נכתבו דברים קשים על האב, "שהפר את האמון האנושי הבסיסי ביותר, אמון של ילד בהורה, וניצל את כוחו לסיפוק גחמותיו, תוך אדישות מוחלטת לרמיסת צלם האנוש של יוצא חלציו".

עוד נכתב: "חומרת המעשים מתעצמת כמובן, נוכח העובדה שאלה בוצעו בתוך התא המשפחתי המצומצם, על ידי לא אחר מאשר אביה הביולוגי של הקטינה, שהינה בשר מבשרו. האב בגד באמון של בתו, כאשר ניצל את כמיהתה לדמות אבהית, חמה, יציבה ותומכת בחייה. הנאשם, שאמור היה לשמש לה כחומת מגן מפני פגיעות העולם הגדול שבחוץ, הפך הוא עצמו להיות לה אויב מבית, האויב הגדול ביותר בחייה עד עתה".

לבסוף גזר עליו השופט 13 שנות מאסר, מאסר על תנאי של שנה ופיצוי לבתו בגובה 125 אלף ש"ח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר