בני שלמה. צילום: אילן אסייג
בני שלמה. צילום: אילן אסייג

"הולך להיות בלאגן": ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה, שוחרר מהכלא

בני שלמה, זכה לשחרור מינהלי אחרי 20 חודשים שבהם שהה מאחורי סורג ובריח. לקראת השחרור של יריבו, שלום דומרני, צץ ועולה החשש מהתלקחות נוספת של מלחמת הארגונים, זאת בנוסף למלחמת הכנופיות המתחוללת כעת. "החשש הזה הוא מופרך ואין לו על מה לסמוך", אומר סנגורו של שלמה

פורסם בתאריך: 28.7.21 14:49

     

ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה ממושב חלץ, שוחרר היום מהכלא לאחר כ-20 חודשים.

שלמה נעצר בחודש ינואר בשנה שעברה, בחשד שעמד בראש מערכת להלבנת הון וחשבוניות פיקטיביות בחצי מיליארד ש"ח. חשודים רבים מישראל ומהשטחים נעצרו בו, אלא שבמהלך העבודה על התיק, נמצא אצלו צ'ק של איש עסקים שעורר שאלות והמשטרה הגיעה לאותו איש עסקים שסיפר כי שלמה היכה אותו וסחט אותו.

כתב אישום הוגש נגד שלמה בעניין הזה ונגזרו עליו 23 חודשי מאסר. אלא שבעקבות שחרורים מנהליים משירות בתי הסוהר הוא זכה לשחרור מוקדם ויצא היום מבית הסוהר.

בנוגע לתיק הכלכלי הענק, שלמה זומן לשימוע לפני הגשת כתב אישום על עבירות פעוטות בהרבה. מראיות שאספו חוקרי המשטרה עולה כי בני שלמה צבר הכנסות במיליונים ועל פי החשד הלבין הון יחד עם אשתו ועם גילי שאלתיאל, בכיר בארגונו. השימוע עדיין לא התקיים.

כך או כך, שחרור מעורר דאגה כבר זמן במשטרה, שגם ככה מתמודדת כעת עם גל פשיעה מאורגנת במרחב לכיש ובעיקר בעיר אשדוד.

שלמה כזכור, הוא אויבו המר של ראש ארגון הפשיעה, שלום דומרני ובין השניים ישנה מלחמת עולם שכבר גבתה חיים, בין היתר של האח של בני, שלום שלמה שנרצח בפתח ביתו במושב תלמים.

ינקום את מותו? שלום שלמה. צילום: אתר פוסטה

גם דומרני עצמו צפוי להשתחרר בקרוב מהכלא לאחר ריצוי של 6 שנות מאסר. גורם בכיר במשטרת מחוז דרום הביע חשש מהתלקחות של השטח במלחמת הארגונים הזאת בין דומרני לבין שלמה, כאשר אליה מצטרפים גם הסכסוכים בין המאפיה הרוסית וכנופיית הגרוזינים באשדוד.

שלמה ובעיקר דומרני חוזרים לעולם מעט שונה ממה שהם הכירו, עם דור צעיר של עבריינים שצמחו בשנים האחרונות ושל עבריינים שערקו מאזורים אחרים כמו מיכאל טנסקי שהגיע מבאר שבע או כמו האחים לביא מרחובות שעל פי דיווחים שונים ערקו מהקואליציה של דומרני.

שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

אופיר ועמוס לביא. צילום: מוטי מילרוד

אופיר ועמוס לביא. צילום: מוטי מילרוד

"הולך להיות פה בלאגן", אמר גורם המזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, "השטח עכשיו בוער אבל מה שהולך להיות אחרי השחרורים, יהיה משהו אחר ממה שהכרתם. שלום יעשה סדר וכל העכברים ששיחקו אותה אבו עלי יחזרו לחורים שלהם מהר מאוד".

בני שלמה וסנגורו, עו"ד נס בן נתן בבית המשפט

בני שלמה וסנגורו, עו"ד נס בן נתן בבית המשפט

סנגורו של בני שלמה, סבור כי לא כך הדבר, "המשטרה מתבססת על מידעים רכילותיים שאין בהם ממש. התמונה שהמשטרה מציירת מתבססת על אמירות רחוב, כאלה ואחרות מבלי שיש ראיה אחת שמצביעה על התמונה הזאת. נדמה לי שהחודשים האחרונים לא היו שקטים למרות שהגורמים המעורבים היו במאסר ולכן החשש הזה הוא מופרך ואין לו על מה לסמוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר