רון מכלוף בעת מעצרו
רון מכלוף בעת מעצרו

חומרי פדופיליה ומלכודת במשחק רשת: זה הצעיר מאשקלון שפגע בילדות קטנות

רון מכלוף מאשקלון גלש כל יום במשך 10 שעות במשחק הרשת "רובלוקס" כדי "לצוד" ילדות קטנות בנות 7 עד 12 ולפתות אותן לשלוח לו תמונות עירום שלהן. הוא הודה שהוא נמשך לילדות צעירות, וככל שהן רכות יותר בשנים הדבר מושך אותו יותר. כתב האישום נגדו מונה 7 ילדות, זאת מאחר ולא כל קורבנותיו אותרו

פורסם בתאריך: 21.6.21 16:05

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה אתמול לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד רון מכלוף תושב אשקלון, בן 18, המואשם בביצוע עבירות מין רבות כלפי קטינות בגילאי 12-7 באמצעות משחק הרשת "רובלוקס" הפופולרי בקרב ילדים קטנים.

כתב האישום מייחס למכלוף שבעה אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, הטרדה מינית, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות,  שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, עבירות רבות של החזקת תועבה, ועוד.

משחק הרשת הפופולרי בקרב הילדים - Roblox

משחק הרשת הפופולרי בקרב הילדים – Roblox

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדוה ויצגן לוי, במשך תקופה ארוכה, בתדירות יום-יומית, איתר מכלוף ויצר קשר עם עשרות קטינות צעירות בשנים ששיחקו במשחק "רובלוקס", חלקן רק בכיתה א'. הוא נהג לפתות את הקטינות להתכתב עמו במשחק, בנה עולמות וירטואליים שלמים, אליהם הזמין את הקטינות לשחק. תוך כדי המשחק, הציע מכלוף לעתים לקטינות כסף וירטואלי, על מנת שימסרו לו את מספר הטלפון האישי שלהן, באמצעותו הן יתכתב איתו בתוכנת "הוואטסאפ", כל זאת על מנת שהוא יגרום להן להצטלם בעירום חלקי או באופן מפתה ולשלוח אליו תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן, וכל זאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

מכלוף גלש באינטרנט בדפדפן "גלישה בסתר" על מנת שלא יאותר, ומתחזה לרוב בפני הקטינות כילדה בשם "מאי" בת 12, או לעיתים כקטין. בין היתר, פעל מכלוף ב"רובלוקס" תחת שם המשתמש "may_3480".

על מנת לשכנע את הקטינות להיענות לבקשותיו, הוא נקט כלפי הקטינות בתחכום רב ובשיטות שכנוע שונות: בחלקן הציע לקטינות כסף וירטואלי במשחק, בחלקן שלח להן תמונות אינטימיות שנשלחו אליו על ידי קורבנות אחרים כשהוא טוען בפני הקטינות כי אלה הן תמונותיו תחת זהותו הבדויה "מאי", ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מכלוף הפעיל מניפולציות על הקטינות על מנת שימשיכו להתכתב עמו, אמר שהוא בוכה ואיים להתאבד. הוא התקשר לקטינות, ביקש לשחק עמן "אמת או חובה", כינה את עצמו "אבוש" כהמשך ישיר למשחק הווירטואלי "משפחה", אמר שהוא "שומר עליה" ושהיא תמיד בשבילו "בת שלו", והציע הצעות בעלות אופי מיני לשם גירויו וסיפוקו המיני.

וואטסאפ. אילוסטרציה

התכתב איתן בוואטסאפ. אילוסטרציה

מכתב האישום עולה, כי לאחר הפצרות חוזרות ונשנות מצידו של מכלוף, כתוצאה ממצג השווא שהציג, נעתרו חלק מהקטינות לבקשתו ושלחו לו תמונות בעלות אופי מיני. במטרה שלא יתגלה דבר העבירה ועל מנת להמשיך ולקבל תמונות אינטימיות נוספות, הוא ביקש מהקטינות לשמור על השיחות "בסוד".

כך למשל היה במקרה של נ' תלמידת כיתה א' בסך הכל בת 7. היא שיחקה במשחק רובלוקס ומכלוף אשר התחזה לילדה בשם "מאי" בת 10 איתר את נ' ושכנע אותה למסור לו את מספר הטלפון הנייד שלה.

לפני כשבועיים ב-6 ביוני בשעה 16:14, החל מכלוף להתכתב איתה באמצעות הווטסאפ. במהלך ההתכתבות ביניהם, הוא כינה אותה "לולי" והחל להציע לה הצעות מיניות. זה החל בכך שהוא שאל אותה אם היא אוהבת אותו, אמר לה שהוא אוהב אותה המון, שלח לה סימלון של לב ושאל אם היא רוצה להיות החברה הכי טובה שלו בעולם. נ' בת ה-7 נעתרה והמשיכה להתכתב עמו.

רון מכלוף בעת מעצרו

רון מכלוף בעת מעצרו

על מנת לבסס את העובדה שהוא בעצם ילדה בת 10, הוא שלח תמונה של קטינה אחרת שהתכתב עימה והציג אותה לנ' כאילו זה הוא ואז הוא ביקש ממנה תמונה שלה. היא שלחה לו את תמונתה והוא אמר לה שהיא "מושלמת".

בהמשך הוא שלח תמונה של קטנה מוציאה לשון כאילו זה הוא וביקש ממנה לשלוח גם תמונה כזאת. נ' הילדה עשתה זאת, צילמה עצמה משרבבת את לשונה ושלחה לו בחזרה.

בשלב הזה הוא כבר רצה לקבל מנ' תמונות אינטימיות יותר ועל מנת לגרום לה לשלוח הוא כתב לה שיש לו אומץ לשלוח תמונה של "הציצי שלו" ושלח תמונה בה נראה חזה של ילדה, מאחת הקטינות האחרות ששלחו לו. הוא ביקש מנ' שתשתלח לו גם תמונה כזאת ואמר לה שהן "חברות". נ' בת ה-7 עשתה כדבריו, צילמה את פניה ואת החזה החשוף שלה ושלחה למכלוף.

ילדים מהדרום בפעילות בגן הבוטני

ילדות קטנות. צילום אילוסטרציה

אבל מכלוף בשלב הזה, כך על פי כתב האישום, כבר רצה תמונות אינטימיות יותר. הוא הציע לנ' ללכת למקלחת והציע לה לראות את "הטוסיק" שלו ואז שלח לה תמונה של ישבן של ילדה אחרת ואמר לה שזה שלו. הוא ביקש מנ' הקטנה לצלם את ישבנה והיא עשתה כן ושלחה לו תמונה של ישבנה.

מיד לאחר מכן, הוא הורה לה לצלם סרטון של הישבן שלה, אך היא סירבה, אז הוא ביקש סרטון שלה שבו היא "מתנשקת עם המסך". היא הסכימה, צילמה ושלחה לו.

בהמשך, גילו בני משפחתה של נ' את הקשר שלה עם מכלוף והם ניסו להתקשר אליו אך הוא לא ענה לניסיונות ההתקשרות עמו.

בכתב האישום מופיעים שורה של מקרים של קורבנות, כולם ילדות בנות 7 עד 12 ועל פי הבקשה להארכת מעצר של מכלוף, לא כל קורבנותיו אותרו בכלל.

באחד המקרים בהן הוא התכתב עם מ' ילדה בת 11.5 וזה היה המקרה שהביא לבסוף למעצרו.

על פי כתב האישום, באמצעות משק הרשת "רובלוקס" הוא הצליח להשיג את מספר הטלפון של מ'. ב-10 במאי השנה, בשעה 15:31 הוא החל להתכתב עם מ' באמצעות הוואטסאפ. מיד לאחר תחילת ההתכתבות הבחין אביה של מ' כי מי שמתכתב עם בתו מתנהג באופן מחשיד ומציע לה כסף וירטואלי. האב לקח מבתו את מכשיר הטלפון הנייד שלה ומסר אותו לאמה, אשר המשיכה את ההתכתבות עם הנאשם כשהיא מציגה עצמה כבתה.

מכלוף המשיך להתכתב איתה תחת הזהות הבדויה של "מאי", בסוברו בטעות כי הוא מתכתב עם מ' בת ה-11.5. במהלך ההתכתבות הוא הציע לה. הצעות בעלות אופי מיני בוטה. כך למשל, על פי כתב האישום, כדי לשכנעה להסכים להצעותיו הוא הציע לה לבצע "אתגרים". תחילה הציע כי תשלח לו תמונה של חזה בעירום ולאחר מכן ביקש שתשלח לו תמונה של איבר מינה.

מכלוף הפעיל לחץ כבד על מנת שתשלח לו תמונות אינטימיות ובין היתר בכך ששלח לה עשרות הודעות רצופות באופן אינטנסיבי במהלך מספר ימים, בהן עודד אותה, התחנן בפניה, הציע לה כי ייתן לה כסף ווירטואלי וכדומה.

הוא אף הבטיח לה שימחק את התמונות לאחר המשלוח ובהמשך הוא הודיע לה כי הוא מבטל את משלוח הכסף הווירטואלי אם היא לא "תראה לו ציצי".

במהלך ההתכתבות ובניסיון להשפיע עליה שתשלח לו תמונות אינטימיות, הוא טען כי יש לו יום הולדת, ביקש ממנה שתראה לו ואף שלח לה תמונות אינטימיות של קטינות אחרות שנשלחו אליו, וטען בפניה כי אלה הן תמונותיה שלו – "מאי".

מכלוף אף התקשר לטלפון של מ' באמצעות הווטסאפ אך זו לא ענתה לו. כשראה שהיא אינה נענית לבקשותיו, הוא שוב הפעיל לחץ בכך שטען בפניה בתור "מאי" שהוא בוכה, שהוא מבקש שיהרגו אותו, שהוא לא רוצה לחיות ושהוא יתאבד, מכיוון שהיא אינה עונה לה. מכלוף שב ודרש ממנה ללכת למקלחת ולצלם את עצמה וכשסירבה, איים עליה כי הוא יתאבד.

האם שכבר לא יכולה הייתה להמשיך ולראות את ההתכתבויות הללו ולא הצליחה לאתר את זהותו של מכלוף החליטה להגיש תלונה במשטרה. אלא שגם המשטרה לא הצליחה לאתר את זהותו.

ברוב יאושה היא החליטה לפנות ל"צייד הפדופילים" אבי דוביצקי, היא העבירה לו את הפרטים והוא החל להתכתב עם מכלוף ובתוך 40 דקות הצליח לאתר את פרטיו ואפילו את מספר תעודת הזהות שלו.

"צייד הפדופילים" אבי דוביצקי מספר על מעצרו של מכלוף:

בשלב הזה, כאשר דוביצקי מתחזה למ' הקטינה, הוא הציע למכלוף להיפגש ליד קניון חוצות באשקלון. מכלוף הגיע למקום המפגש והוריה של מ' שהמתינו לו שם הזעיקו את המשטרה והוא נעצר במקום.

רון מכלוף בעת מעצרו

רון מכלוף נלקח על ידי השוטרים

בנוסף, הוא החזיק בטלפון הנייד עשרות תמונות ופרסומי תועבה, ובהם דמותן של קטינות.

מכלוף נלקח לתחנת המשטרה באשקלון שם הוא נחקר והודה במעשים ותיאר בפני חוקרים את שיטת הפעולה המתוחכמת שלו כשהוא מתחזה לקטינה או לקטין, על מנת "לצוד" את קורבנותיו. הוא אף ביצע שחזור והדגמה במחשב משטרתי כיצד הוא נכנס לפלטפורמת הרובלוקס, במטרה לאתר את קורבנותיו. הוא הסביר כי הוא נהג לבחור את הקורבנות שיש סיכוי שהם יענו לדרישותיו.

הוא גם הודה כי הוא נמשך לילדות צעירות, וככל שהן רכות יותר בשנים הדבר מושך אותו יותר. הוא סיפר גם לחוקרים כי הוא נוהג לגלוש בתדירות גבוהה, במשך כעשר שעות ביום בכל יום במשחק הרובלוקס, כי עשרות קטינות נענו לבקשותיו להתכתב עמו באופן אישי וכי הוא בקלות עובר איתן לתכתובת אישית בווטסאפ במטרה להשיג את מבוקשו.

הפרקליטות הגישה בקשה לעצור את מכלוף עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר