מעצרו של החשוד לפני מספר ימים
מעצרו של החשוד לפני מספר ימים

בן 19 מאשקלון יואשם בפגיעה מינית בילדות בנות 7-12 באמצעות משחק רשת

הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום תוגש היום נגד תושב אשקלון כבן 19, שעל פי החשד איתר קטינות במשחק הרשת "רובלוקס" ובדרך זו ביצע עבירות מין שכללו שיחות אינטימיות ושליחת תכני פורנוגרפיה

פורסם בתאריך: 16.6.21 15:43

     

תחילתו של המקרה החמור הזה, היה כאשר ילדה בת 11 שיחקה במשחק הרשת "רובלוקס", באחד הימים פונה אליה בן ה-19 מאשקלון באמצעות משחק הרשת כאשר הוא מציג את עצמו כילדה בת 12. הוא הציע לה להתקדם במשחק, אך בתמורה ביקש ממנה תמונות עירום.

הוריה של הילדה חשדו במשהו וכשראו את ההודעות ששלחו לבתם חשכו עיניהם. הם החלו להתכתב עם המתחזה מהטלפון של הבת, כאשר החשוד שולח לה תמונות עירום כביכול שלו בתור ילדה ומבקש ממנה שתשלח גם. בינתיים ההורים פנו למשטרה והגישו תלונה. אלא שהזמן עבר והחשוד לא נעצר וההורים החליטו לא לוותר ופנו לעזרתו של צייד הפדופילים אבי דוביצקי.

דוביצקי התחזה לקטינה והחל להתכתב עמו ותוך זמן קצר הצליח לאתר את זהותו, תעודת הזהות שלו ושאר הפרטים שלו. בהמשך הוא קובע איתו פגישה באשקלון ליד קניון חוצות. החשוד עוד שלח לה הודעה קולית בדרך למפגש ואמר לה שהוא מקווה שהיא לא מזמינה לו משטרה וציין כי הוא מתרגש לפגוש אותה.

צייד הפדופילים אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

צייד הפדופילים אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

אלא שבמקום לפגוש את הילדה הוא פגש שם את הוריה וכן שוטרים שעמדו בהיכון מראש כדי ללכוד אותו. מיד לאחר מעצרו החלו חוקרי המשטרה לחקור אותו ואת דפוס פעולתו, וכך חשפו את השיטה בה על פי החשד פעל. הוא היה פותח משתמש (יוזר) במשחק הרשת החברתי "רובלוקס" הנפוץ בקרב קטינים ככל הנראה תוך שמציג עצמו כילדה, ובדרך זו החל להתכתב עם קטינות בגילאי 7-12 המשתמשות במשחק.

צפו במפגש בין הורי הילדה לחשוד:

עוד עלה החשד, כי לאחר יצירת הקשר הראשוני עם אותן קטינות דרך המשחק, נהג החשוד לעבור איתן להתכתבויות באפליקציית מסרים, שם ניהל עמן התכתבויות בעלות אופי מיני, תוך ששולח אליהן תכנים פורנוגרפיים וכן מבקש מהן שישלחו לו תצלומים שלהן, לעיתים על פי החשד תוך פיתוי כי בעבור זאת יעניק להן כסף וירטואלי שיכול לשמש אותן במשחק.

החשוד

החשוד

חוקרי המשטרה בפעולות חקירה מורכבות, הצליחו לחשוף במהלך החקירה את זהותן של 4 קטינות נוספות, כלפיהן פעל החשוד באותו דפוס פעולה. החשוד נחקר בחשד לעבירות חמורות, בהן מעשה מגונה בקטינה מתחת ל – 14, החזקה והפצה של חומר תועבה ובו דמויותיהם של קטינים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעצרו הוארך מעת לעת ובעוד זמן קצר תוגש נגדו הצהרת תובע במסגרת דיון הארכת מעצרו בבית המשפט, תוך כוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר