פאב גולדה, נס ציונה. צילום: ארז שרווינטר
פאב גולדה, נס ציונה. צילום: ארז שרווינטר

חשד: צעירים מאשקלון ניסו לתקוף מאבטחים במועדון בנס ציונה עם מצ'טות

שלושה צעירים מאשקלון הוצאו ממועדון על ידי מאבטחים, אבל הם לא ויתרו. הם הצטיידו בסכיני מצ'טה וגז מדמיע וחזרו לתקוף את המאבטחים. הם נעצרו לפני שתקפו ומעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 6.6.21 17:13

     

אמש, הגיעו שלושה צעירים מאשקלון לבלות במועדון "גולדה" שבפארק המדע בנס ציונה. לאחר שביל שם זמן מה, הם הוצאו מהמקום בכוח על ידי המאבטחים במקום, בטענה שהם מטרידים מבלים אחרים במקום.

השלושה לא ויתרו והצטיידו בסכיני מצ'טות, אלה סכין קפיצית וגז מדמיע וחזרו למועדון על מנת להשיב את כבודם. הם החלו לאיים על המאבטחים, ובשלב הזה מודיע של המשטרה מדווח על האירוע ולמקום מוזעקת ניידת משטרה.

שוטרי הסיור הגיעו במהירות והבחינו בחשודים שמחזיקים בידם סכינים מנסים להימלט מהמקום. לאחר מרדף קצר, נעצרו שלושת החשודים ונתפסו אמצעי הלחימה שהחזיקו.

שלושת החשודים, צעירים תושבי אשקלון, אחד בן 27 ושניים בני 23, נעצרו לחקירה, בחלק מהחקירה הם שתקו ובחלקה האחר הם האשימו את המאבטחים שתקפו אותם.

כלי התקיפה שנתפסו אצל החשודים. צילום: דוברות משטרת ישראל

כלי התקיפה שנתפסו אצל החשודים. צילום: דוברות משטרת ישראל

השלושה הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בחמישה ימים.

הסנגורית של השלושה טענה כי בסרטונים של מצלמות האבטחה של המועדון ניתן לראות "שהמאבטחים הם אלה שהתחילו את האירוע. הם באו לחשודים ושלפו אותם בצורה מאוד ברוטאלית מהמועדון ועד היום לא מבינים מה הסיבה, חנקו אותם, גררו אותם החוצה, הרימו עליהם אלות, הם הרגישו מאוימים, בשורה תחתונה אף אחד לא נפצע מהאירוע הזה… בסופו של יום מי שהתחיל את האירוע אלה המאבטחים, זה לא מאבטח אחד, אלא 4-5", טענה הסנגורית.

השופט עמית מיכלס קיבל את בקשת המשטרה באופן חלקי והאריך את מעצר החשודים בשלושה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר