אביעד משה ושירה איסקוב
אביעד משה ושירה איסקוב

באמצעות עבריין מאשקלון: אביעד משה חשוד באיומים על שירה איסקוב

המשטרה עצרה את אביעד משה, הנאשם כי ניסה לרצוח את אשתו שירה איסקוב בחשד כי ניסה לאיים עליה ופנה לעזרת עבריין מאשקלון המרצה מאסר באותו כלא בו שוהה משה. מעצרו הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 3.6.21 14:31

     

אביעד משה, הנאשם כי ניסה לרצוח את אשתו, שירה איסקוב, נעצר כעת בחשד כי ביקש לאיים עליה ואף פנה לעזרתו של עבריין מאשקלון, המזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני. על פי החשד משה נשמע מאיים עליה בזמן ביקור של הוריו בכלא וסוהר ששמע את הדברים העביר דיווח על כך.

משה, נעצר והועבר לחקירה שם הכחיש את המיוחס לו. הוא שוהה כעת בכלא "אוהלי קידר" בשל המשפט המתנהל נגדו והיום הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו, "חשוד כי איים לפגוע בגרושתו מתוך כותלי בית הסוהר. כל זאת ביום 25.05.21 בעת ביקור משפחות שנערך אצלו", אמר נציג המשטרה בדיון, "נראה כי קלה ונחרצה עניינו של המשיב לשבש את אורחות חייה של גרושתו הדברים עולים בבירור מפעולות חקירה".

סנגורו של משה אמר בדיון כי הסיפור הוא במהלך ביקור עם הוריו נערך גם ביקור אצל אותו עבריין והסוהר שעמד שם שמע אותם משוחחים, "רץ לקצין מודיעין וסיפר סיפור מופרך, מנופח שאין לו קשר למציאות", אמר הסנגור.

המדרשה, זה המקום בו נערכים שיעורי תורה, תפילות והרצאות של רבנים, שם הכירו משה ואותו עבריים ולדברי הסנגור, משה שהתפלל שם בעבר, בירר עם העבריין כיצד הוא יוכל לחזור למדרשה. לגבי האיומים שנאמרו בזמן המפגש של משה והוריו, טען הסנגור כי אביו של משה דיבר בקול ואמר מילים שהתפרשו כ"כלבה" ו"שרמוטה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד הוסיף הסנגור וטען כי המשטרה לקחה סיפור מופרך ורצה איתו כמוצאת שלל רב כדי לזכות בעוד דקות של תהילה וכדי לבזות ולרמוס עוד יותר את אביעד משה. הסנגור טען כי למרשו "אין שום עניין ושום אינטרס לפגוע באותה אישה שהיום מגדלת את בנם המשותף והיחיד. וזה הכל".

השופט יורם ברוזה כתב בהחלטתו כי עבר על תיק החקירה וממנו עולה החשד הסביר כי משה ביצע את העבירות המיוחסות לו והאריך את מעצרו בחמישה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר