מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

"אני אקבור אותך": תושב אשקלון שבר שיניים לנהג כי "כמעט" דרס את כלבו

תושב אשקלון שנהג ברכבו בלם בלימת פתע כדי לא לדרוס כלב שקפץ לכביש. בתגובה הוא קיבל איומים, ואף מכות אגרוף בפניו ובגופו. התוקף נעצר

פורסם בתאריך: 1.6.21 10:32

     

תושב אשקלון בן 53 יצא לפני מספר ימים לסידורים בדואר. לאחר שסיים את הסידורים הוא החל לנסוע בחזרה לביתו, לפתע קפץ אל הכביש כלב ללא חגורה, אז הוא בלם בלימת פתע כדי לא לדרוס את הכלב ואכן הצליח לא לפגוע בכלב.

אלא שאת בעל הכלב, תושב אשקלון בן 33, זה לא הרגיע והוא החל לצרוח על הנהג "מה אתה עושה? כמעט דרסת לי את הכלב". הנהג שלא הבין מדוע הוא צורח עליו השיב לו "אתה צריך לשמור על הכלב שלך, למה אתה בא אליי בטענות?".

בשלב הזה, בעל הכלב כבר החליט לא לשתוק והכניס את פלג גופו העליון אל תוך הרכב מהחלון וצעק ואיים על הנהג, "אני אפרק אותך". הנהג יצא מהאוטו כשבעל הכלב מתקרב אליו ונצמד לפנים שלו ומאיים עליו "אני אקבור אותך פה ליד האוטו שלך" ואז ירק עליו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הנהג הדף את בעל הכלב ממנו והרחיק אותו, אלא שבתגובה, בעל הכלב החל לתקוף אותו באגרופים, הוא היכה אותו בכתפו, והיכה אותו בפניו עד שהאיש נפל על הקרקע כשהוא מדמם בפניו.

שבר לו את השיניים

שבר לו את השיניים. כך זה נראה

בעל הרכב פונה מהמקום לבית החולים שם התברר כי ישנם שברים בפניו, מספר שיניים נפלו לו וכי הכתף שלו נפרקה ממקומה והוא סובל מחבלות שונות בגופו.

בינתיים הוזעקה למקום ניידת משטרה והחלה לחפש את התוקף על פי התיאור של עדי הראיה, לבסוף הוא נמצא בבית בקרבת מקום.

"אנחנו רואים בחומרה מקרה כזה, שבו ללא סיבה אדם מוצא את עצמו מאושפז בבית חולים עם חבלות מאוד קשות, בטח לאור פער הגילאים בין התוקף לקורבן", מסר רס"ב אלכס שניטמן, ראש צוות מעצרים בתחנת אשקלון.

רס"ב אלכס שניטמן

רס"ב אלכס שניטמן

התוקף נעצר ונחקר וטען להגנתו כי הוא זה שהותקף. מעצרו הוארך שוב ושוב ואתמול הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של חבלה חמורה, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש. כמו כן הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר