האקדח שנגנב. צילום: דוברות המשטרה
האקדח שנגנב. צילום: דוברות המשטרה

חשד: תלמידים מאשקלון גנבו אקדח היסטורי מהאתר הלאומי שער הגיא

אקדח עתיק ששימש לאבטחת שיירה לירושלים במהלך מלחמת העצמאות, נגנב ממוזיאון בשער הגיא. תוך יממה, ובפעילות חקירה מאומצת שנערכה במשמר הגבול של משטרת ישראל, אותר האקדח בביתו של תלמיד בית ספר מאשקלון

פורסם בתאריך: 3.5.21 21:22

     

אתמול התקבלה במשטרה תלונה על ידי מנהלת המוזיאון באתר הלאומי שער הגיא אודות גניבה של פריט היסטורי. מדובר באקדחו של נתנאל כהן ז"ל שהיה מפקדו הצבאי של קיבוץ בית הערבה ואבטח את משאית הקיבוץ בדרכה לירושלים בשנת 1948.

האקדח, כמו פריטים האחרים במוזיאון, הוצב בתוך ויטרינת זכוכית, אלא שעובדי המוזיאון גילו כי הוויטרינה נופצה והאקדח שהיה בה נגנב.

האתר הלאומי שער הגיא. צילום: יניב כהן

האתר הלאומי שער הגיא. צילום: יניב כהן

מיד החל בירור, בין היתר באמצעות מצלמות האבטחה המוצבות במקום, או אז התברר כי מי שאחראים למעשה הם תלמידי בית ספר מאשקלון שביקרו באתר הלאומי לפני כשבוע.

מיד עם קבלת התלונה החלו פעולות חקירה מהירות שהביאו היום את שוטרי מג"ב מתחנת מטה יהודה אל אשקלון ולאחר שהצליחו לאתר את זהותם של התלמידים המעורבים במעשה, הוצאו בבית המשפט צווי חיפוש ועברו לחקירה לגלויה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




היום בשעות הצהריים, בוצע חיפוש בביתם של מספר חשודים במעורבות במעשה וברשותו של אחד מהם אותר האקדח שנגנב. האקדח נאסף על ידי הבלשים והחשוד שבביתו נמצא האקדח, קטין בן 17, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר