דניאל מלסה
דניאל מלסה בהארכת מעצר, 2016

אישום: עבריינים המזוהים עם בני שלמה נתפסו באשקלון עם נשק ואפודים

נתפסו בדרך לחיסול? שני שוטרים ביקשו לתת דו"ח לרכב בו הנוסעים היו ללא חגורות, לאחר מרדף הם עצרו אותם וברכב הם מצאו נשק מוכן לשימוש והנוסעים עטו על גופם אפודי שכפ"ץ

פורסם בתאריך: 17.3.21 18:34

     

אי אפשר היה לפספס את זה, אבל בחודשים האחרונים התרחשו אירועים פליליים לא מעטים, בין היתר בשל מלחמות בין ארגוני הפשיעה באזור. לעתים, כפי שקרה לאחרונה, נתפסו שניים שככל הנראה היו בדרך לחיסול.

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שניים המזוהים עם ארגון הפשיעה של העבריין בני שלמה, דודו סאלם (19) ודניאל מלסה (25) מאשקלון, המייחס להם ביצוע עבירות נשק – נשיאה והובלה, הפרעה לשוטר ומעשי פזיזות ורשלנות. בנוסף, מיוחסת לסאלם עבירה של החזקת סכין שלא כדין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, בתאריך 4.3.21, נסעו השניים יחד ברכב, בצהרי היום בתוך העיר אשקלון, כשעל גופם אפודי מגן והם מובילים ברכב תת מקלע מאולתר עם מחסנית ובה 15 כדורים התואמים לנשק.

דומרני בני שלמה נשק רובה. צילום: דוברות המשטרה

נשק. צילום: דוברות המשטרה

בנוסף, נשא עמו סאלם גז פלפל וסכין "קומנדו", כשכפפות על ידיו, כובע לראשו ובכיס מעילו כובע גרב.

באותה עת, נסעו במקום שני שוטרים בניידת משטרה, הבחינו בהם נוסעים ברכב כשהם אינם חגורים בחגורות בטיחות כנדרש, וכרזו לשניים לעצור בצד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בתגובה, הם האיצו את מהירות נסיעתם והחלו לברוח מפני השוטרים בנסיעה מהירה, תוך שהם מסכנים הולכת רגל שניסתה לחצות את הכביש ונאלצה לקפוץ לאחור על מנת שלא להיפגע מהרכב. התיק נחקר בתחנת אשקלון.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר