זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

רימון הונח במשרדו של קבלן מאשקלון, ימים ספורים לאחר שהושלך רימון לביתו

בטווח של ימים ספורים נזרק רימון תרגול לביתו של קבלן מאשקלון וכן הונח רימון הלם בכניסה למשרדי החברה שלו. היום הוגשה הצהרת תובע כנגד חשוד מאשקלון

פורסם בתאריך: 9.2.21 15:50

     

לפני כשלושה שבועות דיווחנו כאן על רימון הלם שנזרק לביתו של קבלן בניין מאשקלון. כעת אנו מדווחים כי מספר ימים לאחר מכן, הונח רימון הלם בפתח משרדו של הקבלן ברחוב הכישור בעיר.

חוקרי המשטרה שהגיעו למקום, אספו ראיות וממצאים ואת הרימון, ביצעו מגוון פעולות מורכבות, שהובילו לפני מספר ימים לאיתור זהותו של חשוד במעשה, תושב העיר כבן 35, ולמעצרו לחקירה בחשד למעורבותו באירוע.

רימון הלם. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

רימון הלם. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בחקירתו הכחיש החשוד כל קשר למעשים, אך לאחר שהוצגו לו ראיות מפלילות הוא החל לשמור על זכות השתיקה. במשטרה חושדים כי הרקע הוא סכסוך כספי עם אותו הקבלן, אלא שגם אותו קבלן אמר במשטרה כי אין לו סכסוכים.



תחילה הוא היה חשוד בשני המקרים של הרימונים, אך המשטרה הצליחה לגבש ולאסוף ראיות רק בנוגע למקרה השני של הנחת הרימון בכניסה למשרד.

מעצרו הוארך פעם במספר ימים וסנגורו אמר בדיון שהתקיים בבית המשפט כי אין ראיה ממשית שקושרת אותו לאירועים "הוא שיתף פעולה וענה על כל השאלות ששאלו אותו. ברור לחלוטין שצריכים להיות כאן עצורים נוספים ואולי אחד מהם קשור לאירוע… אין לו שום היכרות עם המתלונן, הוא לא יודע במי מדובר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לפני זמן קצר הובא החשוד שוב בפני בית המשפט, שם הוגשה נגדו הצהרת תובע, ומעצרו הוארך עד לתאריך 11.2.21.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר