בדיוק כאן מתחת לבניין התרחש השוד
בדיוק כאן מתחת לבניין התרחש השוד

"צעקנו מכאבים": שני נערים נשדדו לאור היום בשכונת הסיטי באשקלון

שני נערים בני 14.5 נשדדו לאור היום על ידי נערים אחרים. הם גנבו מהם אופניים חשמליים וסמארטפון, הניסיון למכור את האופניים ברשת הביא למעצרם של השודדים

פורסם בתאריך: 8.2.21 17:31

     

מקרה חמור במיוחד התרחש בשבוע שעבר בשכונת הסיטי באשקלון. א' וחברו, שניהם בני 14.5 יצאו מהבית לכיוון גינת המשחקים השכונתית.

בדרך הם ישבו מתחת לבניין מגורים ודיברו, "פתאום באו עלינו שלוש עם מסכות, כובעים וכפפות וריססו גז פלפל. הם באו מאחורינו וריססו אותנו", הוא מספר, "הם לקחו את הטלפון שהיה מונח לידי ואת האופניים של החבר שלי וברחו. ניסינו להתנגד, אבל לא ראינו כלום, ראינו צהוב בעיניים, צעקנו מכאבים זה היה ממש כואב".

גז מדמיע. צילום: דוברות המשטרה

גז מדמיע. צילום: דוברות המשטרה

הוא תיאר את השודדים ככאלה שהיו גדולים מהם, כבני 17-18 ומספר כי הכאבים מהגז שרוסס עליו, ליווה אותו עוד שעות רבות לאחר מכן, "כל הלילה הייתי עם מים קרים, היו לי כוויות בידיים כי ניסיתי להגן על העיניים", הוא מספר.

האופניים שנגנבו

האופניים שנגנבו

האירוע הזה היה מהיר מאוד, אבל השפיע מאוד על הנערים הנשדדים, "אני הרגשתי הלם רציני, מאז המקרה הזה אני יוצא החוצה רק עם כמה חברים. אני כבר לא יוצא לבד. לא האמנתי שדבר כה יקרה ועוד בצהריים".

הנערים הנשדדים הגישו תלונה בתחנת המשטרה על כך ומסרו תיאור של האופניים שנגנבו.

חוקרי תחנת אשקלון שפתחו בחקירה, אספו ראיות וממצאים וביצעו מגוון פעולות שבמהלכן אותר פוסט ברשת החברתית, בו נראים האופניים הגנובים כשהם מוצעים למכירה.

בתוך כך, חוקרי המשטרה עצרו לחקירה בתאריך 4.2.21, את מפרסם הפוסט וכן שני חשודים נוספים שהצליחו להגיע לזהויותיהם, והם נחקרו בחשד לשוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




החשודים בני 15-18 מבאר שבע, הובאו בפני בית המשפט שהאריך את מעצרם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר