אכיפה באשקלון. צילום: עיריית אשקלון
אכיפה באשקלון. צילום: עיריית אשקלון

מוקד התלונות על רעש בברנע: "פארק רוטשילד"

יחידת השיטור העירוני קיימה מבצע אכיפה נרחב נגד הפרת עבירות איכות חיים במהלכו חולקו דוחות בגין רכיבה על טרקטורונים ואופניים חשמליים, הקמת רעש, אי עטיית מסכה, שהייה אסורה בגן אחזקת נפצים בניגוד לחוק; במוקד התלונות: הפארק ברחוב רוטשילד בברנע

פורסם בתאריך: 30.1.21 20:08

     

במסגרת הפעילות המאומצת השוטפת של השיטור העירוני ובעקבות פניות של תושבים בגין הפרות סדר באזור פארק המשחקים ברחוב אדמונד דה רוטשילד בשכונת ברנע, ביצעו ביחידת השיטור העירוני מבצע אכיפה ממוקד במקום להשבת הסדר על כנו.

פארק רוטשילד. צילום: עיריית אשקלון

אכיפה פארק רוטשילד. צילום: עיריית אשקלון

אכיפה באשקלון. צילום: עיריית אשקלון

אכיפה בפארק. צילום: עיריית אשקלון

במסגרת המבצע שולבו מספר אמצעים ביניהם אופנועים, רחפן וצוותים סמויים ובמהלכו נרשמו כ-32 דוחות בגין הפרות סדר כגון: רכיבה על טרקטורונים ואופניים חשמליים, הקמת רעש, אי עטיית מסכה, שהייה אסורה בגן ואחזקת נפצים בניגוד לחוק.

"אנו רואים בחומרה כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי ולפגוע באיכות החיים בעיר, ואנחנו מפנים את המשאבים שלנו מופנים לטובת הנושא, הן על ידי השיטור העירוני והן על ידי הפיקוח העירוני", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "הסגרים החוזרים והקורונה הובילו לצערי ליותר מדי זמן פנוי שלעיתים מנוצל בצורה בעייתית. אנחנו פועלים במקביל, גם לפעילויות פנאי איכותיות לבני הנוער וגם כדי להגביר את איכות החיים והביטחון האישי של תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר