אחד הרכבים שנתפסו בסוף השבוע
אחד הרכבים שנתפסו בסוף השבוע

סוף השבוע באשקלון: מבצע נגד כלי רכב רועשים ומשופרים

ביום שישי האחרון, ערכה משטרת ישראל פעילות אכיפה בעיר אשקלון נגד רכבים רועשים שמפרים את מנוחת התושבים וכן נגד רכבים משופרים וכאלה המבצעים עבירות תנועה מסכנות חיים - שמונה כלי רכב הורדו מהכביש, וכבר היום יוגש כתב אישום נגד אחד הנהגים

פורסם בתאריך: 17.1.21 11:49

     

בעקבות תלונות רבות של תושבים על כלי רכב רועשים המפרים את מנוחת התושבים בלילות באשקלון, החליטו במשטרה לצאת לעוד מבצע אכיפה נגד אותם כלי רכב. בים שישי התקיימה פעילות שכזאת על ידי תחנת אשקלון יחד עם ימ"ר אגף התנועה במרחב לכיש ויחידת יואב, כאשר המבצע היה ממוקד כלפי נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ורכבים משופרים בעלי ליקויים מכניים המקימים רעש חריג בניגוד לחוק.

בחוף דלילה, נתפס אופנוע עם אגזוז לא תקין ומרעיש – האופנוע נאסר להמשך שימוש עד לתיקון הליקויים. וסמוך למרינה נתפס רכב עם מערכת פליטה מרעישה – הרכב נאסר להמשך שימוש עד לתיקון הליקויים.

צפו בסרטון מהפעילות:

ברחוב רפאל איתן, נצפה ונעצר רכב בעל שיפורים, בבדיקה שנערכה לנהג עלה כי אין לו רישיון נהיגה בתוקף משנת 2018, וכן פג תוקפו של רישיון הרכב משנת 2019. ברכב נמצאו ליקויים כולל מערכת פליטה מרעישה לא תקנית וללא דוד, וחל עליו איסור שימוש. נהג הרכב זומן לדין ובוצע לו שימוע במקום, במהלכו הרכב הושבת למשך 30 ימים ונגרר במקום.

ברחוב יקותיאל אדם נתפס רכב בנסיעה לאחר שנאסר עליו שימוש עקב ליקויים מכניים – הנהג זומן לשימוע היום בפני קצין משטרה.

כמו כן, נתפס נהג תחת פסילת בית משפט כשהוא כאמור נוהג ברכב – נרשם נגדו דוח בגין ליקויים מכניים, הוא זומן לדין וכן לשימוע היום בפני קצין משטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השוטרים גם תפסו נהג ללא רישיון נהיגה בתוקף וללא רישיון רכב תקף, בבדיקת השוטרים הוא ניסה להתחזות לאדם אחר, הוא נעצר לחקירה ונפתח נגדו הליך שיפוט מהיר, במהלכו יוגש נגדו כתב אישום כבר במהלך הימים הקרובים. הוא שוחרר למעצר בית מלא למשך 5 ימים.

אחד הרכבים שנתפסו בסוף השבוע

אחד הרכבים שנתפסו בסוף השבוע

היה גם נהג אחד שניסה להימלט מהשוטרים ולאחר מעצרו התברר כי הוא נוהג תחת השפעת אלכוהול בכמות של 460 מ"ק, וכן עלה החשד גם לגבי הימצאות סמים בדמו. בסיום חקירתו החשוד נעצר ומעצרו הוארך. היום יוגש נגדו כתב אישום ובקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר