חלק מהסמים שנמצאו בדירה. צילום: דוברות המשטרה
חלק מהסמים שנמצאו בדירה. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה דפקה בדלת: הסמים והסלולאריים נזרקו מהמרפסת

במשטרה ניסו לאתר חשודים בירי והגיעו לדירה בתל אביב שם שהו שני החשודים. השוטרים דפקו בדלת ובאותו הרגע נזרקו מהחלון סמים וטלפונים סלולאריים. כתב אישום הוגש נגד השניים ונגד שני חבריהם שהיו בדירה והתנגדו למעצר

פורסם בתאריך: 15.1.21 10:50

     

בשבועיים האחרונים ניסתה המשטרה לאתר חשודים בירי שבוצע באשקלון. בעקבות פעילות מודיעינית משותפת של ימ"ר לכיש ותחנת משטרת אשקלון, התברר כי שני החשודים בירי נמצאים בדירה בתל אביב. השוטרים הגיעו לדירה לפני מספר ימים, בשעה 23:30 בלילה, דפקו בדלת והזדהו כשוטרים.

בתוך הדירה שהו שני החשודים בירי, אחים תושבי אשקלון, אחד בן 31 והשני בן 23. יחד עמם היו עוד שני חבריהם כבני 20. על פי כתב האישום שהוגש נגדם על ידי חטיבת התביעות של מרחב לכיש, הם סירבו לפתוח מיד את הדלת ואחד מהם יצא למרפסת הדירה, תוך שהוא צועק "רגע, פותחים" והשליך ממנה חבילות של סמים מסוג קנאביס וטלפון סלולארי. מיד אחריו יצא חשוד אחר וזרק עוד טלפונים סלולאריים ומשקל דיגיטלי שככל הנראה נועד לשקול את חבילות הסם.

המזוודה עם הסמים שנמצאו בדירה

המזוודה עם הסמים שנמצאו בדירה

השוטרים הבינו כי הצעירים בדירה מנסים להסתיר ראיות או לשבש את החקירה ואחד השוטרים, רומן גרמטה, צעק "משטרה", אך הם לא פתחו את הדלת והשוטרים נאלצו לפרוץ לדירה. השוטרים נכנסו פנימה וקראו "לא לזוז", אך אחד החשודים בירי דווקא החליט להתקדם לעבר השוטרים, הוא הורד מיד לרצפה והתנגד לאיזוק.

חשוד אחר צעד אף הוא לעבר השוטרים ואחד השוטרים, אלי יוסף, בעט ברגלו, השכיב אותו על הרצפה ואזק אותו בכוח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בחיפוש בדירה נמצא בחדר השינה, בתוך מזוודה, בה שקיות אשר הכילו יותר מק"ג של סמים, משקל דיגיטלי וקערת פלסטיק לבנה, וכן במרפסת הדירה נמצאו 224 גרם של סמים. כל זאת מלבד הסמים שנזקו מהחלון ובסך הכל הם מואשמים כי החזיקו קצת יותר מ-2 ק"ג של סמים.

הארבעה מואשמים בעבירות של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית וחשוד שזרק את הסמים מהמרפסת הואשם גם בשיבוש הליכי חקירה.

מה שמפתיע שמלבד החשוד הבוגר בן ה-31, כל השלושה האחרים נטולי עבר פלילי וזו ההסתבכות הראשונה שלהם עם שלטונות החוק.

התובעת המשטרתית עו"ד אוקסנה ואן יי צון, הגישה גם בקשה להארכת מעצרם של הארבעה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם ובינתיים הם נותרו במעצר עד להחלטה אחרת בעניינם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר