רגע הדקירה - בעיגול האדום
רגע הדקירה - בעיגול האדום

צפו: דקר אברך בבית כנסת באשקלון וזוכה בבית המשפט

צעיר מאשקלון שהגיע לבית הכנסת "תפארת בבאי" שבגבעת ציון דקר את אחד האברכים ללא סיבה נראית לעין. "הרגשתי מאוים", הסביר בחקירתו. צפו בתיעוד האירוע

פורסם בתאריך: 14.1.21 15:17

     

בחודש שעבר התרחש אירוע חריג מאוד בבית הכנסת "תפארת בבאי" שבגבעת ציון אשקלון. בשעת צהריים בה נמצאים אברכי כולל במקום, הגיע למקום צעיר תושב אשקלון בן 23 וביקש לחלק דיסקים של רבנים. הוא התבקש להניח את הדיסקים בכניסה לכולל.

בית הכנסת תפארת בבאי

בית הכנסת תפארת בבאי

הוא נעמד בחוץ, אחר כך נכנס פנימה והתיישב בתוך אולם בית הכנסת. בשלב כלשהו הוא נעמד כשהוא מחזיק סידור ביד, ולפתע וללא סיבה נראית לעין שלף סכין ודקר את אחד האברכים בצווארו. האירוע עורר בהלה בקרב המתפללים שמיהרו להרחיק את הדוקר.

צפו באירוע שתועד במצלמות האבטחה של בית הכנסת:

למקום הוזעקה מיד משטרה שעצרה את הדוקר ולקחה אותו לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון. בחקירתו הוא נשאל מדוע הוא דקר את המתפלל האחר והוא השיב שהוא הרגיש מאוים ממנו ולא ידע להסביר מדוע "לא יודע, הרגשתי שהוא מאיים עליי… מרגיש בפנים שמאיימים עליי", אמר לחוקרת.

מרחיקים את הדוקר

מרחיקים את הדוקר

גם הבחור שנדקר נקרא למסור עדות במשטרה, וגם הוא לא ידע להסביר מדוע הוא נבחר להיות הקורבן, "לא מכיר אותו. פעם ראשונה ראיתי אותו", סיפר בעדותו.

במשטרה החליטו להגיש כתב אישום נגד הדוקר, והוא הואשם בסעיפים של פציעה כשעבריין מזויין והחזקת סכין שלא כדין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אלא שסנגורו, עו"ד אביחי חג'בי, טען כבר מהשלב הראשון שהנאשם צריך להיבדק רפואית ולא משפטית. אלא שבית משפט השלום החליט לאור זאת רק להפסיק את ההליכים נגדו. חג'בי לא ויתר וערער לבית המשפט המחוזי יחדד עם חוות דעת פסיכיאטרית ולאור זאת קבע בית המשפט המחוזי כי יש לזכות את הדוקר, אך קבע גם כי יש לאשפז אותו.

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד אביחי חג'בי מסר בתגובה: "כפי שסברתי מתחילת הדרך עניינו של מרשי אמור היה לידון מלכתחילה בפרספקטיבה של משקפי רפואה ולא משקפי משפט. אני שמח שבית המשפט המחוזי קיבל עמדתנו וזיכה את מרשי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר