החשוד כשהבין כי נתפס
החשוד כשהבין כי נתפס

"עשית כבר סקס?": תושב אשקלון נעצר כשהגיע לפגוש קטין בן 14

ציידי הפדופילים של אבי דוביצקי ממשיכים לפעול. אמש לאחר התכתבות ארוכה עם תושב זר המתגורר באשקלון, הוא הגיע לפגוש את הקטין איתו התכתב במשך שבועות, אך שם המתינו הציידים, שוטרים שזומנו למקום מבעוד מועד עצרו אותו

פורסם בתאריך: 23.12.20 11:37

     

במשך מספר שבועות התכתב צייד הפדופילים אבי דוביצקי עם תושב אוקראינה המתגורר בשכונת ברנע באשקלון. האיש בן 27, התכתב עם דוביצקי שהתחזה לנער בן 14. לאורך השיחות ביניהם הוא גלש לא פעם לדיבורים על מגע איתו.

באחת השיחות הוא שאל אותו: "עשית כבר סקס? מה אתה מחפש?". בשיחה אחרת הוא כתב לו: "האם נישקת פעם מישהו". והנער השיב בשלילה. באחת השיחות דוביצקי אף ניסה להניא אותו מפגישה וכתב לו "אם אתה לא רוצה להיפגש איתי כי אני בן 14, אז זה בסדר מבחינתי", אבל החשוד התעקש להיפגש.

צייד הפדופילים אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

צייד הפדופילים אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

החשוד גם ידע היטב שהוא עושה מעשה אסור, כאשר באחת השיחות לפני הפגישה הוא כתב לו: "אתה לא תסגיר אותי למשטרה אם אני אנסה לנשק אותך?". השיחות ביניהם התקיימו באנגלית ובעברית.

צפו ברגעי המעצר:

הם קבעו אמש בשעה 20:00 בערב בתחנת הרכבת באשדוד, החשוד מאשקלון הגיע מוקדם יותר כאשר הציידים של דוביצקי כבר בשטח מתצפתים עליו. כאשר הוא התיישב בספסל סמוך בשעה היעודה, הם הם התקרבו אליו ואז הוא הבין כי הוא נתפס בקלקלתו.

החשוד בידיים של השוטרים

החשוד בידיים של השוטרים

שוטרי משטרת ישראל עודכנו מראש בכך והם הגיעו למקום ועצרו את האיש שנחקר בתחנת המשטרה. היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית המשפט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר