דקירה. אילוסטרציה: אלירם משה
דקירה. אילוסטרציה: אלירם משה

חשד: דקר ופצע בגלל ויכוח על חניה באשקלון

המשטרה חושדים כי צעירה מאשקלון שהתווכחה עם אדם אחר על חניה, הזמינה למקום מכר שלה שדקר את הקורבן ופצע אותו. הדוקר עדיין לא אותר ולא נעצר

פורסם בתאריך: 13.12.20 19:18

     

ביום שישי בצהריים, מעט לפני כניסת השבת, התפתח סכסוך על חנייה בסמוך למרינה באשקלון, במהלכו נדקר אדם ונפצע קל.

במשטרה חושדים כי תושבת אשקלון בת 23, אשר נמצאת כעת בחודשי ההיריון הראשונים שלה, היא שהתווכחה עם אדם אחר על מקום חניה, כאשר עשתה שימשו ברכב של אימה. לטענת המשטרה בשל הוויכוח וחילופי הדברים, היא התקשרה למכר שלה והזמינה אותו למקום והוא זה שדקר את הקורבן.

זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

במשטרה לא הצליחו עד כה לאתר את החשוד בדקירה ומקווים כי ממש בקרוב הוא ייעצר. במקביל ניסו לאתר את החשודה אך לא הצליחו, זאת למרות שהיא הייתה אמורה לשהות במעצר בית לאחר השעה 11 בלילה, בשל אירוע אחר.

אתמול בלילה סמוך לחצות היא הגיעה לתחנת המשטרה באשקלון ונחקרה שם. היא טענה כי בכלל לא הייתה שם בזמן האירוע אלא הייתה ביבניאל ורק כאשר חזרה הביתה נודע לה מאמא שלה שהמשטרה מחפשת אותה ולכן הגיעה לתחנה.

היום היא הובאה להארכת מעצרה בחשד לקשירת קשר לפשע, איומים והפרת הוראה חוקית, כאשר המשטרה טוענת כי היא צריכה לבדוק את האליבי שלה ולבצע מסדר זיהוי. עו"ד שני דרי שייצגה אותה טענה כי האליבי של הלקוחה שלה לצד זה שאין זיהוי שלה אמורים להביא לשחרורה. השופטת דורית בונדה האריכה את מעצרה של הצעירה בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עו"ד דרי מסרה כי לאחר הדיון בוצע מסדר זיהוי וכי המתלונן לא זיהה את החשודה ומנגד זיהה דמות אחרת והוסיפה כי היא מצפה שכעת המשטרה תשחרר את הלקוחה שלה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר