השופט אלון אינפלד. צילום: אתר בתי המשפט
השופט אלון אינפלד. צילום: אתר בתי המשפט

"אני אירה בשופט": מאסר על תנאי לתושב אשקלון שאיים להרוג שופט מחוזי

האיש שלא היה מרוצה מפסק דין של השופט המחוזי, אלון אינפלד, איים כי ייקח נשק ויפגע בו, "אני לא יכול לפטר את השופט אז אני אהרוג אותו", אמר. הוא הורשע באיומים, אך לא ירצה מאסר בפועל

פורסם בתאריך: 2.12.20 09:50

     

תושב אשקלון הגיש ערעור בנושא אזרחי אל בית המשפט המחוזי בבאר שבע. השופט אלון אינפלד שדן בתיק שלו, דחה את הערעור וקבע לו הוצאות בגובה 2,000 ש"ח.

כחודש לאחר מכן, בתחילת שנת 2018, הוא הגיע אל משרדי אגף הרווחה של עיריית אשקלון ושם פגש בעבודת סוציאלית ועל פי גזר הדין, השמיע בפניה איומים על פגיעה בשופט אינפלד ובמאבטחי בית המשפט, "נמאס לי, אני כבר תכננתי הכל ואני אקח נשק… ואני אלך לבית משפט אני אירה במאבטחים ואז אני אירה בשופט. משם אני אסע ללשכת התעסוקה ואני אירה באנשים שם עם M16 ורימונים ואז אני אירה בעצמי ואתאבד, אין לי מה להפסיד".

היכל המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אלירם משה

היכל המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אלירם משה

העובדת הסוציאלית אמרה לו כי אסור לו לדבר כך, אך הוא בתגובה המשיך לאיים ואמר לה: "אני לא יכול לפטר את השופט ואם אני לא יכול לפטר אותו אז אני אהרוג אותו". הוא הסביר כי הוא מאיים בגלל שהשופט גזר עליו הוצאות בגובה 2,000 ש"ח. בהמשך הוא הצמיד את פניו לפניה של העובדת הסוציאלית ואמר לה: "אני יכול להשיג את הנשק ואני אלך ואהרוג את כולם".

האיש, תושב אשקלון בן 52, נעצר, נחקר המשטרה, מעצרו הוארך ולאחר מכן הוגש נגדו כתב אישום על איומים.

בבית המשפט הודה האיש במעשים וביקש כי בית המשפט יקל עליו מאחר והאו נעדר עבר פלילי וכי הוא מתקשה להתפרנס בשל כתב האישום הזה. כמו כן, הוא הביע צער על מעשיו. שירות המבחן המליץ שלא להרשיע את האיש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




למרות ההמלצה, השופטת אפרת פינק, מבית משפט השלום ברחובות, שם נידון התיק, הרשיעה אותו על פי הודאתו וקבעה כי העונש יוטל עליו הוא שלושה חודשי מאסר על תנאי וכן 140 שעות למען הציבור.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר