חתונה. אילוסטרציה: אלירם משה

לא לומד לקח: תושב אשקלון ארגן חתונות בניגוד לתקנות ונעצר

בתחילת החודש נעצר שרלי אלימלך, מארגן חתונות מאשקלון, זאת לאחר שארגן חתונות בניגוד לאיסור על התכנסויות. בית המשפט שחרר אותו אז בתנאים מגבילים אבל הוא שוב נתפס כשהחשד הוא ששוב ארגן חתונה. גם הפעם הוא שוחרר, אך בתנאים מגבילים חמורים יותר. סנגורו: "התנהגות המשטרה חלמאית. יש שופטים באשקלון"

פורסם בתאריך: 30.11.20 12:53

     

ענף החתונות לא ידע תקופה כזו קשה. בשל מגיפת הקורונה כבר חודשים ארוכים אסור לקיים חתונות מעל לכמות משתתפים מצומצמת, הגבלה שאינה אפשרית למימוש. כשיש לשמחה שני צדדים וכשכל צד רוצה שגם משפחתו הקרובה תשתתף באירוע בלתי ניתן לקיים חתונה תוך כדי עמידה בהנחיות משרד הבריאות האוסרות התכנסויות.

אבל למרות זאת כמעט בכל יום מתקיימות ברחבי ישראל חתונות, כשהיעדים המבוקשים והאולטימטיביים הם משקים רחבי ידיים במושבים. לעתים המשטרה מצליחה לאתר את ההתכנסות האסורה ולפזר את החוגגים ולעתים צולחים המארגנים את האירוע "בשלום".

גם במושב תלמים, בתחום המועצה האזורית לכיש התקיימו כמה וכמה חתונות בחצר אחד הבתים. המשטרה קיבלה עליהן מידע ושלחה למקום את שוטרי משטרת קרית גת. השוטרים הגיעו למקום, פיזרו את האירועים ורשמו קנסות למארגן החתונות. אלא שאם מישהו חשב שהקנסות יניאו את מארגן החתונות מלשוב לעבור על החוק הוא התבדה.

החתונות המשיכו להתקיים באותו מקום, כשהמשטרה מגיעה, מפזרת שוב את האירוע ושוב קונסת את מארגן האירועים שלמרות הקנס נשאר מרווח מהאירוע.

בתחילת החודש, כשהבינו במשטרה שהקנסות לא ממש מסייעים לעצור את המשך התופעה, הם עצרו את מארגן החתונות, שרלי אלימלך, תושב אשקלון בן 59. הוא הובא אז לדיון בהארכת מעצרו אך שוחרר בתנאים מגבילים כשמלבד ההתחייבות העצמית על סך 10,000 שקלים נוספה גם הגבלה חשובה: איסור לארגן אירועים במשך 30 יום.

נראה כי ההגבלות שהטיל עליו בית המשפט לא ממש הרתיעו אותו מלשוב ולארגן את האירועים האסורים.  אתמול, השוטרים הגיעו שוב לאותו משק והבחינו שוב במאות משתתפים בחתונה כשעל פי החשד מי שארגן אותה היה שוב אלימלך שכבר נעצר בעבר וכאמור שוחרר בתנאים מגבילים. אלימלך נעצר שוב בחשד להפצת מחלה מדבקת והפרת הוראה חוקית ועל הדרך גם בגין הפעלת עסק ללא רישיון עסק.

בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו ובאותה נשימה גם טען שלא ידע שצריך רישיון עסק לארגון חתונות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שופטת בית המשפט השלום באשקלון, דורית בונדה החליטה כי למרות שיש חשש סביר שהפר את תנאי מעצרו הקודמים עדיין אין עילה לעצור אותו בפועל והחליטה להחמיר את תנאי השחרור. אלימלך נדרש להפקיד 10,000 מזומן ולהתחייב בסכום של 20,000 שקלים שלא יפר את תנאי השחרור החדשים.

היום הוא יובא לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו. הפעם נראה שהמשטרה תצליח לשכנע את בית המשפט להאריך את עצרו בפועל ולא לשחררו בתנאים מגבילים.

סניגורו של אלימלך, עו"ד מיכה גבאי היה שבע רצון מהחלטת השופטת וביקר את התנהלות המשטרה: "מקומם ולא הוגן שפעם אחר פעם משטרת ישראל עוצרת אדם בגלל התקהלות בניגוד לצו משרד הבריאות, תוך התעלמות מהחלטות שיפוטיות שאין לעצור על עבירה שכזו, במיוחד שאין אכיפה שוויונית ואין מעצרים בחתונות בבני ברק ובערים ערביות. השופטת פעם אחר פעם מורה על שחרור בתנאים, התנהלות המשטרה הינה חלמאית ודומה שתמו כל הפשעים ומוגרו כל ארגוני הפשע וכל שנותר למשטרת ישראל הוא לרדוף אחרי מארגני חתונות. יש שופטים באשקלון".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר