צילום: אליהו הרשקוביץ
קניות במרכולים. צילום: אליהו הרשקוביץ

"אני אחסל לו את הצורה": העובד פוטר ואיים לפגוע במעסיק

העובד הכועס ששובץ לעבודה בסופר באשקלון, במסגרת הליך שיקומי, לא ידע את נפשו ואף הגיע לסופר כדי לחפש את בעל העסק שפיטר אותו. הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום. סניגורו: "הדברים נאמרו בסערת נפש והוא מתנצל על כך"

פורסם בתאריך: 12.11.20 13:30

     

שוק העבודה בעולם נמצא במשבר בעקבות מגיפת הקורונה וכשאנשים עובדים בכל עבודה אפשרית כדי לשרוד את המצב מכתב פיטורין הוא ממש שבירת מטה לחמו של העובד המפוטר.

וכשמדובר בעובד קשה יום, שנמצא בהליך שיקום, לפעמים הדברים יכולים להתגלגל ולצאת משליטה עד שמתערבת המשטרה ובמקרה שלנו גם בית המשפט.

לפני שבועיים קיבל תושב אשקלון, שעבד כסדרן בסופר באשקלון, את ההודעה על ההחלטה לסיים את העסקתו במקום וזאת פחות משלושה חודשים לאחר שהתקבל לעבודה, שסודרה לו במסגרת הליך שיקומי על ידי מנהלת התעסוקה של משרד הרווחה.

פיטורין של האיש באו על רקע טענות מצד המעסיק שלו, על אופן תפקודו של האיש והזלזול שלו בעבודה שבאו לידי ביטוי בין היתר בהעדרויות ממושכות ממקום העבודה במהלך היום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ארבעה ימים לאחר הודעת הפיטורים, הגיע האיש למנהלת התעסוקה בבית פרנק, הודיע להם כי פוטר והחל לשלוח הודעות למנהלת המקום ובהן איומים על מנהל הסופר שאחראי לפיטוריו. "שום דבר לא נכון במכתב הזה, הכל שקר וכזב אני מעלה אותו על טיל על זה, אם אני לא יכול להגיע אליו בצורה משפטית אני אגיע אליו בצורה עבריינית", כתב למנהלת במסרונים, "אין בעיה, בן אדם שפוגע לי בפרנסה אני אקח לו את הלב, אני אכניס לו את היד לתוך הלב ואני אמחץ לו אותו, הוא לא יודע עם מי הוא הסתבך, אני אחסל לו את הצורה לבן אדם הזה".

הוא יצא ממשרד מנהלת התעסוקה לכיוון הסופר ומנהלת המקום חששה שזה עשוי לא להיגמר בטוב התקשרה אליו וניסתה להרגיע אותו, אלא שהוא הודיע לה שהוא הולך לחפש את זה שפיטר אותו. הוא הגיע לסופר והחל לצעוק במקום ולעורר מהומה. "או שהוא ישלם לי כסף על העבודה שעבדתי – עכשיו, בשעה הקרובה או בהעברה בנקאית או מזומן או שאני אראה לו מזה", איים בשיחה עם מנהלת התעסוקה.

לאור האיומים החמורים האיש נעצר ולפני מספר ימים הוגש נגדשו כתב אישום בגין האיומים לבית משפט השלום באשקלון.

סנגורו, עו"ד שלמה פצ'בסקי מסר כי "הדברים נאמרו בסערת נפש והוא מתנצל על כך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר