בניין רשות המיסים באשקלון. צילום: אלירם משה

תושב אשקלון חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בסך 7 מיליון שקלים

דניאל איסייב, הובא אתמול בפני בית משפט השלום באשקלון בחשד לקיזוז והפצת חשבוניות פיקטיביות באמצעות חברה בבעלותו. כבוד השופט עידו כפכפי נעתר לבקשת יחידת מע"מ אשדוד ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 11.11.20 12:23

     

דניאל איסייב, הובא אתמול בפני בית משפט השלום באשקלון בחשד לקיזוז והפצת חשבוניות פיקטיביות באמצעות חברה בבעלותו, תוך התחמקות מתשלום מס של למעלה ממיליון ₪.

איסייב, תושב אשקלון, בן 26, הוא הבעלים של חברת "באר חיים בע"מ" שעל פי החשד כל מהותה היא קיזוז והפצה של חשבוניות כוזבות, וכל העסקאות והתשומות שלה הינן פיקטיביות.

אזיקים. צילום: הארץ

אזיקים. צילום: הארץ

על פי בקשת המעצר, מחזור החברה קפץ בשנת 2020 ל-7 מיליון ₪ כאשר בשנת 2019 עמד על 286,199 ₪ בלבד.

במהלך חקירתו ברשות המסים, החשוד לא ידע להשיב על עסקאות החברה, ולא הכיר את לקוחותיה, ואת פרטי העסקאות שנעשו לכאורה. כך לדוגמא נטען על ידי החשוד כי החברה ביצעה עבודות איטום בפרויקטים שונים אולם בחשבוניות שהוצאו על ידה נכתב שבוצעו עבודות בלדרות והובלות.

 

החוקרים מצאו גם חשבוניות על הוצאות שהחברה כביכול הוציאה לספקים שונים במגוון רחב של ענפי המשק, כגון אספקת חומרי בניין, ביצוע עבודות בניין, מוצרי תינוקות, מוסכים, שירותי ביוב ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בעקבות החשדות שעלו, תיק החברה נסגר במע"מ אשדוד.

כבוד השופט עידו כפכפי מבית משפט השלום באשקלון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם הפקדת מזומן בסך 20,000 ₪, ערבות עצמית בסך 100,000 ₪, ערבות צד ג' בסך 50,000 ש"ח וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר