בנק דיסקונט אשקלון. צילום: אלירם משה
בנק דיסקונט אשקלון. צילום: אלירם משה

תעלומה: איך הצליח תושב אשקלון לגנוב שק של כסף מהבנק?

מבנק דיסקונט באשקלון נעלם שק מלא בשטרות כסף. חקירת המשטרה הביאה למעצרו של תושב העיר. אלא שהשק של הכסף עדיין לא נמצא

פורסם בתאריך: 7.9.20 18:20

     

תושב אשקלון בן 37 נעצר בחשד לגניבת כסף מבנק דיסקונט. המקרה התרחש ביום רביעי שעבר, אל בנק דיסקונט שבמרכז העיר ליד בית החולים ברזילי, הגיע האיש. הוא נכנס פנימה, הלך לעמדה של הכספרית ושם הבחין בשק של כסף, הוא לקח אותו ויצא מהסניף. בתוך השק היו 70 אלף ש"ח.

רק כאשר התברר כי נעלם השק של הכסף הוגשה מיד תלונה למשטרה. למקום הגיעו מיד בלשים שהחלו לחקור את הזירה ובין היתר לקחו מהמקום את המצלמות שתיעדו את האירוע. נסיבות הגניבה עדיין בחקירה.

שק של כסף. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

שק של כסף. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

רק יומיים לאחר מכן, נעצר תושב העיר, נשוי ואב לילדים קטנים. שוטרים הגיעו לביתו וביצעו מיד חיפוש, אך לא מצאו את שק הכסף. מה שכן מצאו בבית, זה סכום כסף קטן ולקחו אותו עמם.

ביום שישי הובא האיש להארכת מעצר בבית המשפט, כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

סנגורו, עו"ד משה רביעי אמר בבית המשפט כי מיותר להאריך מעצר לכל כך הרבה ימים כאשר יש מצלמות וניתן לראות הכל. עוד טען הסנגור כי הכסף שלקחו השוטרים זה כסף של ביטוח לאומי ששייך לזוג, "בהם הם צריכים לפרנסת את שלושת ילדיהם. כשהמשטרה לוקחת את הכסף היא מותירה את העוללים ללא מקור פרנסה", טען רביעי.

השופט חיים נחמיאס עיין בחומר חקירה סודי שהועבר לעיונו על ידי המשטרה וטען כי ישנו חשד סביר כי האיש אכן ביצע את המעשה והחליט לקבל את בקשת המשטרה במלואה זאת "לאור טיבה של העבירה, נסיבותיה, התעוזה והתחכום שבוצעה, סכום הכסף שבו מדובר ולגבי עילה של חשש לשיבוש הליכי חקירה", כתב נחמיאס והאריך את מעצרו של האיש בחמישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר