צעירה באוטובוס. צילום אילוסטרציה
צעירה באוטובוס. אילוסטרציה: גולן פלדמן

יד מתחת השמלה: תושב אשקלון מואשם בביצוע מעשה מגונה בנוסעת באוטובוס

בוריס אברמוב, תושב אשקלון, מואשם כי ביצע מעשים מגונים בשתי נוסעות בעת שנסעו באוטובוס. באחד המקרים הוא מואשם כי הכניס את ידו בכוח מתחת לשמלתה של נוסעת, במקרה השני הוא מואשם כי גם איים על הקורבן כי יאנוס אותה

פורסם בתאריך: 30.8.20 20:20

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום באשקלון, כתב אישום כנגד בוריס אברמוב, תושב אשקלון, בן 38, שביצע מעשים מגונים כלפי שתי נוסעות באוטובוס. על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חיימנות חנה מוצ'ה, הנאשם ביצע את המעשים כלפי שתי מתלוננות שונות בהפרש של 4 ימים, בקווי אוטובוס 437 מירושלים לאשקלון ו-301 מתל אביב לאשקלון. באירוע השני, הנאשם אף איים על המתלוננת.

ב-16 באוגוסט, בסביבות השעה 14:30, בתחנה המרכזית בירושלים, עלתה ש' על אוטובוס בקו 437 מירושלים לכיוון אשקלון. היא התיישבה בכיסא שליד חלון האוטובוס, אברמוב עלה גם הוא לאוטובוס בתחנה והתיישב במושב שליד המתלוננת הסמוך למעבר.

במהלך הנסיעה, נרדמה ש', ובזמן שישנה, החל אברמוב ללטף את ידה הימנית באזור המרפק. עקב כך היא התעוררה אך מאחר ופחדה ממנו, עשתה עצמה ישנה והמשיכה לעצום עיניים, תוך שהיא זזה באי נוחות במקום מושבה ונצמדה לכיוון החלון.

אוטובוס בין עירוני. אילוסטרציה: גולן פלדמן

אלא שעל פי כתב האישום, זה לא הרתיע כלל את אברמוב שהושיט את ידו וליטף את ירכה הימנית עד לאזור המותן. ש' פקחה את עיניה, זזה במקום מושבה ודחפה את אברמוב באמצעות מרפקה הימני על מנת למנוע ממנו להמשיך ולגעת בה. אלא שגם זה לא עצר אותו והוא המשיך במעשיו, ובשלב הזה על פי כתב האישום הוא הרים את שמלתה של ש' ונגע בתחתוניה. ש' שהתנגדה למעשיו הזיזה את גופה וניסתה להרחיק אותו ממנה אך לשווא, הוא המשיך בשלו והכניס את ידו מתחת לתחתוניה.

ש' זזה במקומה, שיכלה את רגליה והניחה את תיקה על אזור איבר מינה, על מנת למנוע מאברמוב מלהמשיך במעשיו, אך הוא המשיך לגעת באיבר מינה מתחת לתחתוניה, וניסה באמצעות ידו לפסק בכוח את רגליה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בשלב הזה אזרה ש' אומץ וניסתה להסב את תשומת ליבן של נוסעות אחרות באוטובוס על מנת שתסייענה לה. אחת הנוסעות הבחינה במצוקתה ופנתה אל נהג האוטובוס לבקשת עזרה. בהמשך לכך המתלוננת קמה ממקומה, פנתה אל נהג האוטובוס כשהיא נסערת ובוכייה וביקשה את עזרתו. אברמוב מיד צלצל בפעמון העצירה וירד בתחנה בצומת סילבר לכיוון אשקלון.

על עבירה זו מואשם אברמוב במעשה מגונה בכוח.

אלא שהאירוע הזה לא הרתיע את אברמוב שעל פי כתב האישום, חזר לסורו ארבעה ימים לאחר מכן.

ב-20 באוגוסט בשעה 23:35 לערך, בתחנה המרכזית בתל-אביב, עלתה ע' על אוטובוס בקו 301 מתל-אביב לאשקלון והתיישבה במושב הסמוך לחלון. אברמוב עלה גם הוא לאוטובוס בתחנה, והתיישב לצידה של ע' במושב הסמוך למעבר.

במהלך הנסיעה, בעת שע' שוחחה בטלפון, אברמוב הושיט את ידו וליטף את ירכה. היא בתגובה צעקה עליו: "את מי אתה חושב שאתה מלטף ובמי אתה נוגע?" וביקשה ממנו לקום.

הוא סירב לקום וע' אמרה לו כי בכוונתה להזמין משטרה, היא קמה ממקומה וניגשה אל נהג האוטובוס אשר הזעיק את המשטרה. בשלב זה קם אברמוב ממקום מושבו ואחד מנוסעי האוטובוס אמר לע' להישאר לשבת ליד הנהג. אברמוב התקרב אל ע' והשניים התעמתו וקיללו האחד את השנייה ואברמוב, על פי כתב האישום, איים על ע' בכך שאמר לה שהוא יאנוס אותה ושהם עוד יפגשו.

עצור. צילום: דוברות המשטרה

עצור. צילום: דוברות המשטרה

הנהג עצר את האוטובוס בתחנת הקניותר נס ציונה, שם המתינה ניידת המשטרה שהוזעקה לאירוע ואברמוב נעצר.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של אברמוב עד לתום ההליכים נגדו, וכתבה בבקשה: "קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור. חשש זה נלמד מכך שהמשיב, בשני אירועים נפרדים, עלה לאוטובוס, התיישב ליד נשים שישבו לבדן ונגע בגופן לשם סיפוקו המיני, תוך כדי נסיעה ובנוכחות נוסעים  אחרים הנמצאים באוטובוס".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר