השודדים. מתוך סרטון שהפיצה המשטרה
השודדים. מתוך סרטון שהפיצה המשטרה

בזכות הסרטון שהופץ: שני תושבי אשקלון נעצרו בחשד לשוד אלים

סרטון שפרסמה משטרת ישראל ברשתות החברתיות, הביא למעצרם של שני תושבי אשקלון בחשד לביצוע שוד אלים במרכז העיר רחובות לפני כחודש

פורסם בתאריך: 25.8.20 17:37

     

לפני כחודש ימים התרחש שוד אלים בעיר רחובות, מספר חשודים הגיעו בשעת לילה מאוחרת לקפה אינטרנט במרכז העיר. בפנים שהו מספר אנשים, במהלך השוד הם תקפו באופן קשה את הנוכחים וגרמו להם לחבלות. בנוסף, הם לקחו סכום כסף וגרמו נזק למקום. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "קפלן".

השודדים. מתוך סרטון שהפיצה המשטרה

השודדים. מתוך סרטון שהפיצה המשטרה

מיד לאחר היוודע דבר השוד הגיעו למקום בלשי משטרה והחלו בחקירת האירוע, בין היתר הם לקחו סרטונים ממצלמות אבטחה שתיעדו את הכנופיה. לאחר ניסיונות שלא צלחו, מצד החוקרים לזהות את השודדים, הם פנו לעזרת הציבור.

הסרטון שפרסמה המשטרה:

שוב אשקלונים עושים בושות: המשטרה פרסמה את הסרטון הזה כדי שהציבור יזהה את המצולמים שהיו מעורבים בשוד אלים בעיר רחובות. הציבור זיהה והביא למעצרם של שני תושבי אשקלון. מעצרם הוארך היום בבית המשפט

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mardi 25 août 2020

לפני מספר ימים פרסמה המשטרה סרטון קצר ובו נראים החשודים. המשטרה ביקשה מהציבור לעזור לה ולזהות אותם. הפנייה לציבור שנעשתה גם דרך הרשתות החברתיות, הניבה פרי והציבור זיהה חלק מהם. שניים מהם תושבי קרית מלאכי ושניים נוספים הם תושבי אשקלון, בני 22 ו-43.

הבוקר הם הובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון, שם טען נציג המשטרה בדיון כי לאחר שזהותם התבררה, המשטרה לא מיהרה לעצור אותם וקיימה חקירה סמויה נגדם.

סנגורם של החשודים אמר בדיון כי הם מכחישים כל קשר וכי לא רק שלא ניתן לזהות מי מבין החשודים בסרטון, אלא גם "אי אפשר לזהות מי מבין החשודים בסרטון", טען הסנגור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השופטת מירב כפיר כתבה בהחלטתה כי "בהתחשב בחומר החקירה שהוצג בפני, נחה דעתי כי קיים חשד סביר שהחשודים מעורבים בעבירות המיוחסות להם וכי ראוי ונכון לאפשר מיצויה של החקירה… שוכנעתי כי קיים יסוד לחשש כי  שחרורם של החשודים יביא לשיבוש הליכים, וכי קיים יסוד סביר לחשש שהחשודים יסכן את בטחון הציבור". והורתה על הארכת מעצרם בשלושה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר