אילוסטרציה: מוטי מילרוד
אילוסטרציה: מוטי מילרוד

"30 גברים": חשד לאונס קבוצתי של נערה מאשקלון

בת 16 מאשקלון התלוננה במשטרה כי בעת שהייתה באילת היא נאנסה על ידי עשרות גברים בחדרה במלון. המשטרה עצרה חשוד אחד, בן 27 ומעצרו הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 19.8.20 15:03

     

ביום שישי האחרון, הגיעה לתחנת המשטרה באשקלון, צעירה תושבת העיר בת 16 וסיפרה כי יומיים לפני כן, בעת שהייתה באילת היא נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים במלון.

מהחקירה עלה כי הצעירה ירדה לאילת עם חברה ושם נפגשו עם ידידים של החברה. הם שתו שם אלכוהול ובשלב כלשהו היא הלכה לחדר אחר כדי להתפנות ושם לטענתה בוצע האונס הקבוצתי. לאחר האירוע היא נשארה עוד יום אחד באילת ואז חזרה לביתה.

ניידת משטרה. צילום: משטרת ישראל

לאור ריבוי החשודים, הקימה המשטרה צוות חקירה מיוחד בניסיון לאתר אותם. נכון לעכשיו, הצליחה המשטרה לעצור חשוד אחד, בן 27 המתגורר בצפון הארץ.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




החשוד הזה נעצר לאחר שבהתכתבות שנעשתה מהטלפון שלו למתלוננת, נאמר כי ישנם סרטונים מאותו המקרה. עוד טענה חברתה של המתלוננת כי ראתה את אותו החשוד כאשר הוא עירום בחדר. בחקירתו הכחיש החשוד את הדברים וטען כי לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. כמו כן, טען כי מישהו אחר התכתב איתה מהטלפון שלו.

לטענתו של החשוד, הוא היה בחדר רק בחלק מהזמן וכי שלושים גברים שכבו עם המתלוננת והיא זו שקראה להם. יחד עם זאת במשטרה טוענים כי ישנם ראיות שגם הוא עצמו אנס את המתלוננת.

החשוד הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, בחשד לאונס, קשירת קשר לביצוע פשע ואי מניעת פשע והשופט אבישי זבולון הורה על הארכת מעצרו בחמישה ימים.

עו"ד עופרה סיבוני שמייצגת את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית מסרה בתגובה: "הצעיר משתף פעולה עם החוקרים, מכחיש את החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר