מטוס אל על בנתב"ג. צילום: דוברות שב"ס
מטוס אל על בנתב"ג. צילום: דוברות שב"ס

אישום: תושב אשקלון נלכד כשניסה לברוח את הגבול לאומן

לאיש היה צו עיכוב יציאה מהארץ, אך הוא ניסה להיצמד לאדם אחר כדי לעבור את ביקורת הגבולות, זאת בדומה למקרה שסיבך את אפי נוה, יו"ר לשכת עוה"ד לשעבר

פורסם בתאריך: 9.8.20 14:27

     

רבבות יוצאים לקראת הימים הנוראים לקברו של רבי נחמן מאומן לאחר שהרבי הבטיח שמי שיבוא אליו הוא יפעל עבורו ישועות גדולות ועל רקע זה ככל הנראה ניסה תושב אשקלון לצאת מהארץ בערב ראש השנה האחרון למרות צו יציאה מהארץ שהוצא נגדו כחצי שנה לפני כן בלשכת ההוצאה לפועל בירושלים.

האשקלוני בן 35 מואשם בימים אלה בכך שחרף צו עיכוב יציאה מהארץ הוא ניסה לצאת יחד עם בנו הקטין לאומן שבאוקראינה. ניסיון היציאה מהארץ אירע לאחר חצות לילה, כאמור ביום ערב ראש השנה האחרון.

קבר רבי נחמן מברסלב באומן, אוקראינה. צילום: Nahoumsabban מתוך ויקיפדיה

קבר רבי נחמן מברסלב באומן, אוקראינה. צילום: Nahoumsabban מתוך ויקיפדיה

על פי כתב האישום האשקלוני הגיע סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר עם בנו, הוא ניגש למכונה האוטומטית באולם היוצאים, העביר את דרכונו של הבן וקיבל עבור הבן 'גייט פאס' שמאשר את יציאתו של הבן מהארץ במערכות רשות האוכלוסין, אלא שהאב עצמו סורב לקבל את הכרטיס היציאה ועל הצג קיבל הודעה 'גש לבקר'.

למרות זאת הוא התעלם מההוראה והמשיך עם בנו לעבר שער היציאה מהארץ, וניסה לעבור ללא הכרטיס המאשר את היציאה. הבקרית הבחינה במה שמתרחש והורתה לו לגשת למשרד בקרי הגבול.

ביקורת גבולות. צילום: אייל טואג

ביקורת גבולות. צילום: אייל טואג

למרות זאת הוא חזר לשער היציאה, נצמד לאדם אחר כאשר השער נפתח ויצא עם בנו מהארץ לעבר טרמינל ההמראות. הבקרית קראה לו לעצור אך האיש התעלם מקריאותיה ובהמשך נעצר על ידי אנשי רשות האוכלוסין.

"במעשיו עבר הנאשם על הוראה אחרת של חוק הכניסה לישראל והפר הוראה חוקית שניתנה כשורה מאת פקיד או אדם הפועל בתפקיד רשמי או מוסמך באותו עניין".

כתב האישום נדון בבית משפט השלום בראשון לציון ובקרוב יערך דיון הקראה ראשון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נציגי התביעה המשטרתית הודיעו לבית המשפט כי יש אפשרות שהם יעתרו למאסר בפועל לנאשם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר