כסף שנתפס במבצע. צילום: דוברות המשטרה
כסף שנתפס במבצע. צילום: דוברות המשטרה

מיליון ש"ח ומעצרים: פשיטה של משטרה ורשות המסים על צ'יינג'ים ושוק אפור

היום התקיים מבצע משטרתי גדול באשקלון, אשדוד והסביבה בו השתתפה גם רשות המסים כנגד עסקים לשרותי מטבע וכן מלווים בשוק האפור, חלקם המזוהים עם ארגוני פשיעה

פורסם בתאריך: 11.6.20 21:03

     

מאז שעות הבוקר המוקדמות פשטו לוחמי ובלשי משטרת ישראל באזור מרחב לכיש על עסקים להמרת מטבע חוץ ושירותי הלוואות ודירות של חשודים במתן הלוואות בשוק האפור. סכומי כסף גדולים נתפסו, מחברות רישום הלוואות, רכבים ועוד. עוכבו 9 חשודים מהם נעצרו 4, חלקם משתייכים לארגוני פשיעה.

מבצעים חיפוש בבתים. צילום: דוברות המשטרה

מבצעים חיפוש בבתים. צילום: דוברות המשטרה

עם הינתן האות לפתיחת המבצע כנגד מקורות ההכנסה של גורמים המעורבים בפשיעה בדרגות שונות יצאו הבוקר לוחמי ובלשי יס"מ לכיש, לוחמי יחידת יואב, ומג"ב בשיתוף עם פקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום והיחידה לביקורת ניהול ספרים ארצית לאשדוד, אשקלון, שדרות, קרית מלאכי וקרית גת.

צפו בתיעוד מהפשיטה:

למעלה ממיליון ש"ח במבצע נגד שוק אפור, צ'יינג'ים ומלביני כספים באשקלון ואשדוד

למעלה ממיליון ש"ח במבצע נגד שוק אפור, צ'יינג'ים ומלביני כספים: מאז שעות הבוקר המוקדמות פשטו לוחמי ובלשי משטרת ישראל על עסקים להמרת מטבע חוץ ושירותי הלוואות ודירות של חשודים במתן הלוואות בשוק האפור באזור אשקלון ואשדוד. סכומי כסף גדולים נתפסו, מחברות רישום הלוואות, רכבים ועוד. עוכבו 9 חשודים מהם נעצרו 4, חלקם משתייכים לארגוני פשיעה

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Jeudi 11 juin 2020

במהלך המבצע נערכה פשיטה על 3 עסקים להמרת מטבע חוץ, שם נתפסו מחברות בהן נוהלו הרישומים כנגד לווים, כסף מזומן בסכום של מעל 150.000 שקל, צ'קים בסך של למעלה ממיליון ש"ח, מסמכים בנקאים,מחשבים וטלפונים ניידים.

צ'יינג'. צילום: דוברות המשטרה

פשיטה על צ'יינג'. צילום: דוברות המשטרה

כסף. צילום: דוברות המשטרה

כסף מזומן שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

בהמשך הגיעו הלוחמים לבתיהם של חשודים במתן הלוואות בשוק האפור, שם נתפסו מחברות ניהול ההלוואות, כסף מזומן ועוד. עוד נמצא במהלך החיפושים כסף החשוד כמזויף ושני כלי רכב. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"המשטרה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד המקורות הכלכליים של גורמים עבריינים, אשר פוגעים בבטחונו ובשלומו של האזרח הנורמטיבי", כך נמסר מהמשטרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר