נצ"מ רונן אבניאלי. צילום: דוברות המשטרה
נצ"מ רונן אבניאלי. צילום: דוברות המשטרה

"מפקד עתיר ניסיון והישגים": נצ"מ רונן אבניאלי החל לפקד על מרחב לכיש

נצ"מ אבניאלי מחליף בתפקידו את תנ"צ שמעון נחמני שנבחר לתפקיד מקד חטיבת המבצעים של המשטרה. "מרחב לכיש זוכה במפקד מצוין, ערכי ומקצועי", אמר נחמני

פורסם בתאריך: 30.4.20 20:07

     

היום נערך טקס החלפת פיקוד במרחב לכיש שבמחוז הדרומי של משטרת ישראל. ניצב משנה רונן אבניאלי נכנס היום לתפקידו כמפקד המרחב והחליף את תת ניצב שמעון נחמני שמונה לתפקיד ראש חטיבת המבצעים במשטרת ישראל.

הטקס שהתקיים היום בצהריים במטה המרחב שבאשדוד, נערך על פי הנחיות משרד הבריאות, עם מיעוט משתתפים ותוך שמירה על מרחק. הטקס נערך במעמד מפקד מחוז דרום במשטרת ישראל, ניצב יורם סופר, סגל הפיקוד הבכיר במחוז הדרומי, קצינים, שוטרים, מתנדבים.

טקס חילופי מפקד המרחב. צילום: דוברות המשטרה

טקס חילופי מפקד המרחב. צילום: דוברות המשטרה

"אנו פועלים בצל משבר הקורונה ואלה ימים מאתגרים עבור המדינה בכלל ולנו כמשטרה בפרט", אמר ניצב סופר, "מרחב לכיש הוא מרחב ייחודי, שלו אתגרים רבים בעולם הפשיעה, ירי תלול מסלול מגזרת עזה, חופי הים, התנועה וביטחון משתמשי הדרך. העשייה שלכם שוטרי המרחב היא המימוש היומיומי של הריבונות על הארץ, במשימות הביטחון השוטף, בטיפול הנחוש בעבריינים מפרי החוק ובמתן שירות מיטבי לאזרח שומר החוק".

את ראשי הרשויות והמועצות האזוריות ייצג ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי שנפרד מהמפקד היוצא: "שמעון, ידידי, המון תודה לך והערכה, בשם ראשי הרשויות במרחב לכיש, ובמיוחד בשם תושבי אשדוד. עלה והצלח ועשה חיל בתפקידך החדש והמאתגר. אני שמח, בהזדמנות זו, גם לקדם בברכה את נצ"מ רונן אבניאלי כמפקד מרחב לכיש החדש ומאחל לך הצלחה".

נצ"מ רונן אבניאלי. צילום: דוברות המשטרה

נצ"מ רונן אבניאלי. צילום: דוברות המשטרה

מפקד המרחב היוצא, תנ"צ שמעון נחמני ציין בדבריו: "‏זהו יום מיוחד למרחב לכיש, זה הוא יום מיוחד מאוד בשבילי. לכל מרחב יש קוד גנטי ולא משנה מי מוביל אותו. במעמד זה ברצוני להאיר בפניכם את הקוד הגנטי של מרחב לכיש-מרחב פורץ דרך בכל עשייה, מקצועי ומאותגר. למרחב מורשת הצלחות ומעל הכל משפחתיות מדבקת,לכידות ורעות. אבקש להודות לחבריי לדרך שבזכות הובלתם המקצועית הצלחנו יחד בהתמודדות עם אתגרים הקשים. מאחל בהצלחה למחליפי בתפקיד נצ"מ רונן אבניאלי. מרחב לכיש זוכה במפקד מצוין, ערכי ומקצועי, עתיר ניסיון והישגים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מפקד המרחב הנכנס,נצ"מ רונן אבניאלי אמר בדבריו כי הוא נרגש מאוד להתחיל בתפקיד הזה, "בהתרגשות רבה וביראת כבוד מקבל עליי היום את הפיקוד על מרחב לכיש. האחריות האישית ברורה לי ובכוונתי לממשה. שוטרות ושוטרי המרחב, המאבק בהתפשטות המגפה בתקופה האחרונה מזמן לנו התנסות חדשה. אנחנו, אנשי המשטרה, כבשגרה ללא פחד ומורא, באומץ לב ראוי להערכה מסיירים בשכונות, חוסמים בצירי התנועה, אוכפים ברחובות ובכול פינה חשוכה, עושים הכול , על מנת לבצע את המשימה. בראותי אתכם כך לבי יוצא אליכם, גאוותי עצומה".

קודם לכן, נפגשו המפקד היוצא והנכנס עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם לשיחת סיכום ופרידה, במפגש נכחו גם מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ משה לוי וסגנו, רפ"ק מאיר חכמון. 

תומר גלאם ותנ"צ שמעון נחמני. צילום: אלדד עובדיה

תומר גלאם ותנ"צ שמעון נחמני. צילום: אלדד עובדיה

גלאם סקר בפניהם את התפתחותה העתידית של העיר, הן מבחינת אוכלוסייה והן מבחינת הפרויקטים הצפויים בתחומים רבים. כמו כן, הודה לנחמני על שיתוף הפעולה בין העירייה למרחב ואיחל הצלחה לאבניאלי בתפקידו החדש. "לפנינו אתגרים רבים ומטרה אחת – לשמור על איכות חיי התושבים בהיבטים של ביטחון אישי וקהילתי וסדר ציבורי תוך ניהול מקצועי ואפקטיבי של מערכי חירום וסבבי לחימה", אמר גלאם.

תומר גלאם ונצ"מ רונן אבניאלי. צילום: אלדד עובדיה

תומר גלאם ונצ"מ רונן אבניאלי. צילום: אלדד עובדיה

נחמני גם כן הביע את תודתו על הממשק בין הרשות למשטרה בשגרה ובעיקר בחירום וציין כי העיר אשקלון מהווה מודל ארצי מבחינת מערך הסיוע לתושבים וחלוקת המזון, בניהול הסלמה ביטחונית ועוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר