צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"אב נורמטיבי": הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות בבנם התינוק

ההורים, שלהם ארבעה ילדים, חשודים כי התעללו בבנם התינוק וגרמו לו לחבלות בראשו. מעצרם הוארך בשלושה ימים. לשני ההורים ישנו עבר פלילי. "האב מתפלל להחלמת התינוק", מסר סנגורו

פורסם בתאריך: 1.5.20 11:27

     

הלילה נעצרו זוג הורים מאשקלון, בשנות העשרים לחייהם, בחשד להתעללות בבנם, תינוק בן חמישה ימים. הם הכחישו את המעשים בחקירתם והובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון. לפני זמן קצר הורה בית המשפט להותיר את ההורים במעצר עד ליום ראשון, אז יתקיים דיון נוסף.

על פי החשד, לתינוק נגרמו חבלות בגופו כמו גם חבלה בראשו שגרמה לדימום במוח שהתגלה בבדיקת סי.טי בבית החולים ברזילי. לאור הממצא הועבר התינוק לטיפול בבית החולים סורוקה שבבאר שבע ודיווח על כך הועבר למשטרה.

בית החולים סורוקה. צילום: עופר וקנין

התינוק מאושפז שם. בית החולים סורוקה. צילום: עופר וקנין

במשטרה טוענים כי החבלה נגרמה לתינוק בלילה שבין שלישי לרביעי, ההורים נחקרו אבל סתרו את עצמם בנוגע להשתלשלות האירועים באותו הלילה. למחרת אותו הלילה הגיעו ההורים לטיפת חלב עם התינוק ומשם הופנה התינוק לברזילי.

במהלך הדיון טען עו"ד מיכאל בוסקילה שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית, כי ההורים פנו לטיפת חלב בגלל שלתינוק הייתה שריטה בשפה נאמר להם השריטה יכולה להיגרם מהמוצץ. כמו כן, ציין עו"ד בוסקילה כי הם פנו לקבלת טיפול לאחר שחשדו כי בנם סובל מצהבת וכי הוא לא אוכל ולא שותה ולא מגיב.

עוד נחשף בדיון בבית המשפט כי להורים יש עבר פלילי: האם הורשעה בעבירת אלימות בשנת 2013 והאב הורשע בעבירת אלימות במשפחה לפני שלוש שנים.

עו"ד מיכאל בוסקילה

מייצג את האב. עו"ד מיכאל בוסקילה

השופטת סבין כהן כתבה בהחלטתה כי אין ראיה ישירה לכך שההורים הם שפגעו בתינוק וכי החבלות התגלו בעקבות פניית ההורים לקופת החולים, אך יחד עם זאת מאחר והם האחראיים עליו ואין להם הסבר אחר לחבלות, אז ישנו חשד סביר כי הם גרמו להן. מעצרם הוארך כאמור, עד ליום ראשון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"מדובר באב נורמטיבי לארבעה ילדים, שמעולם לא היו תלונות לגבי התנהלותו כלפי ילדיו", מסר עו"ד בוסקילה, "האב משתף פעולה באופן מלא עם החקירה ומכחיש את החשדות. יש לציין שההורים הם שהביאו את בנם לקבל טיפול רפואי. האב מתפלל להחלמתו המהירה של בנו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר