איגור לוין בחדר המיון
איגור לוין בחדר המיון

"כואב לי כל הגוף": קשיש הותקף על ידי אזרח אריתראי באמצע היום

באמצע הרחוב ולאור יום, הותקף איגור לוין, בן 69, ללא כל סיבה על ידי אזרח אריתראי שגם היכה בו עם מקלות בראשו ובעיניו. "הרגשתי חוסר אונים שאני לא יכול לעשות שום דבר", סיפר לוין ל"כאן דרום"

פורסם בתאריך: 23.3.20 12:57

     

אתמול בשעות הבוקר ביקר איגור לוין, תושב אשקלון בן 69, בקופת חולים מאוחדת שליד בניין העירייה. לאחר שסיים במקום יצא לוין והלך לכיוון התחנה המרכזית בכדי לקחת אוטובוס לביתו שברחוב יהודה הלוי.

השעה הייתה בערך תשע וחצי בבוקר, לוין חצה את השביל להולכי רגל שנמצא בין התחנה המרכזית לקניון גירון, בסמוך לכניסה האחורית של הקניון.

השביל בו צעד לוין וכתמי הדם שלו על הרצפה

השביל בו צעד לוין וכתמי הדם שלו על הרצפה

לוין, שבשל בעיות בריאותיות נעזר בשני מקלות הליכה, התהלך לאיטו כאשר מולו צעד אזרח אריתראי שהתקרב אליו לפתע וירק בפניו. לוין הסתובב אליו והגן על פניו בידיו והמשיך ללכת ואז זה קרה, "פתאום מכה חזקה בראש", משחזר לוין ממיטת האשפוז שלו בבית החולים ברזילי, "הוא נתן לי מאחורה מכה בראש".

מעוצמת המכה נפל לוין על פניו, אבל זה לא עצר את התוקף, "הוא לקח את המקלות שלי ונתן לי מכות בגב, בידיים וברגליים ואני לא יודע למה. אני הסתובבתי על הגב ואז הוא נתן לי מכה בראש בעין ובאף".

איגור לוין

"הרגשתי חוסר אונים". לוין לאחר הניתוח

רק לאחר שהתוקף נמלט מהמקום, הגיעו עוברי אורח וסייעו ללוין, הזמינו למקום אמבולנס וכוחות משטרה. הוא הובהל לחדר מיון בבית החולים ברזילי כשהוא במצב קל עד בינוני, שם קיבל טיפולים ועבר ניתוח בעין, בה הוא ככל הנראה כבר לא יוכל לראות.

השוטרים שהגיעו למקום, החלו במידי בביצוע סריקות נרחבות באזור ולאחר שעות ספורות איתרו את החשוד בתקיפה, אזרח אריתראי בשנות ה-30 לחייו. הוא נעצר ונלקח לחקירה. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, כאשר במקביל החקירה נמשכת.

איגור לוין בחדר המיון

"העין הכי כואבת לי". לוין בחדר המיון

לוין, הוא לא אדם בריא גם ככה, "יש לי המון בעיות ועכשיו כואב לי הראש, כואב לי כל הגוף והכי כואבת לי זה העין. גם ככה אני כמעט חי", הוא מספר ואומר כי המקרה הזה יגרום לו לפחד לצאת מהבית, "אני בן אדם זקן, בקושי הולך, וככה מישהו צעיר בצהרים באמצע היום באמצע הרחוב עושה את זה ואף אחד לא יכול לעזור. הרגשתי חוסר אונים שאני לא יכול לעשות שום דבר".

לוין, נשוי וסבא לנכדים, עלה לישראל מאוקראינה לפני כ-25 שנה, ביום יום הוא מתנדב בית החולים ברזילי בחלוקת מזון לחולים ובסיוע לקשישים שעלו מברית המועצות וזקוקים לסיוע בתרגום של מסמכים ובתקשורת מול צוות הרופאים. כעת הוא רק מקווה שיוכל לחזור לאיתנו ושהרופאים יוכלו להציל את העין שלו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אירועי אלימות, והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר