אילוסטרציה א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE
אילוסטרציה א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

אשקלון: גנב את האקדח של אביו ומכר אותו בטלגרם

על פי כתב האישום הצעיר גנב את הנשק מארון הבגדים של אביו, מכר אותו בתמורה ל-5000 שקלים ללקוח שאיתר בטלגרם, השמיד את הטלפון ונתפס למחרת בחדר בבית מלון עם כסף מזומן וסמים

פורסם בתאריך: 8.3.20 19:21

     

כתב אישום שהוגש לפני מספר ימים לבית משפט המחוזי בבאר שבע ממחיש עד כמה ניתן בנקל לנצל את פלאי הטכנולוגיה לביצוע מעשים חמורים כמעט מבלי להשאיר עקבות.

לפני שבועיים חזר גבר תושב אשקלון לביתו מעוד יום עבודה בתחום השמירה והאבטחה. הוא הניח את את האקדח מסוג "יריחו" שקיבל מחברת האבטחה, מוסתר בין הבגדים ופנה לעיסוקיו. הוא לא תיאר לעצמו שבעוד ארבע שעות יגיע בנו בן ה-26 לבית, יכנס לחדר השינה שלו, ייטול את האקדח ויצא מהבית.

על פי כתב האישום שכאמור הוגש לבית המשפט הצעיר רכש טלפון ייעודי לביצוע המשימה, פרסם מודעה ברשת המסרים המידיים טלגרם ובה הצעה למכירת האקדח. על פי ההערכה, ההצעה פורסמה כמה ימים לפני המעשה ולכשנמצא הקונה והצדדים הסכימו על התמורה, כל מה שהיה על הצעיר לעשות היא ליטול את הנשק ולספק אותו לקונה בתמורה ל-5000 שקלים. מיד לאחר המעשה, כדי לא להשאיר הוכחות שיפלילו אותו הוא השמיד את הטלפון, דבר שמנע מחוקרי המשטרה לשחזר את התכתובות בינו לבין המתעניינים ברכישה.

ההערכה: האקדח הגנוב הגיע לגורמים בעולם התחתון. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

למחרת אביו קם בבוקר לעבודה ולא מצא את האקדח במקום המחבוא בין הבגדים. האב, ניגש להגיש תלונה במשטרה ונזכר כי ערב קודם, בנו הגיע לבית, נכנס לחדר ההורים לרגע, יצא מהבית ולא חזר.

ייתכן שהורים אחרים היו נוהגים אחרת ובכדי לחפות על מעללי בנם היו טוענים כי הנשק נגנב מהבית במהלך הלילה בנסיבות שאינם יודעים אבל במקרה הזה ההורים נצמדו לאמת.

אמו של הצעיר נחקרה במשטרה וסיפרה כי בנה נוהג ליטול דברים מהבית וכשהבינה שהנשק נגנב, מיד חשדה בו.

במסגרת החקירה איתרו השוטרים עוד באותו היום את חברו של הצעיר וזה סיפר להם כי באותו ערב הוא הגיע אליו עם סכום כסף גדול, סיפר לו שזכה בהימורים ואף ביקש ממנו שישכור לו חדר בבית מלון.

השוטרים מיהרו לבית המלון ועצרו את הצעיר בחדר ששכר, כשברשותו כסף במזומן וסם מסוג קנאביס.

האם בשביל כמה עלי קנאביס לעישון הגיע אקדח לגורמים פלילים? אילוסטרציה: דוברות המשטרה

על פי פרוטוקול בית המשפט שהגיע ל'כאן דרום' הצעיר נחקר ארוכות והודה במיוחס לו.

מעצרו הוארך ולפני מספר ימים, כאמור עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לעצור את הצעיר עד תום ההליכים נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון הציבור. חשש זה נלמד מהתנהגות המשיב אשר נטל את מאביו נשק תקין, מחסנית וכדורים אותם האב מחזיק ברישיון לצורך עבודתו ומכר אותם באמצעות רשת ה"טלגרם" הפתוחה לכל אדם, לאדם שזהותו אינה ידועה למאשימה ובכך גרם שנשק תקני הגיע לידיים עברייניות או לידי גורמים עויינים" עוד הסבירה נציגת הפרקליטות, עו"ד שלומית מלקו את התחכום של הנאשם "המשיב נקט באמצעים שונים כדי להסוות את העבירות ואת גילוי האדם לו מכר את הנשק, כך לדוגמא: כיבה את הטלפון הנייד שלו וקנה טלפון ייעודי למכירה, בסוף המכירה השמיד את הטלפון הייעודי ובחר לבצע את המכירה במקום ללא מצלמות".

כאמור משפטו של הצעיר נפתח בימים אלה כששני סעיפי האישום הם: גניבה בנסיבות מחמירות ועבירות בנשק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר