מונית. צילום: דן קינן
מונית. צילום: דן קינן

נהג מונית הואשם כי איים בסכין על גרריסט בנתב"ג וזוכה

האשקלוני הואשם כי רדף אחרי גרר שגרר את מכוניתו, הכה את הגרריסט ואף איים עליו בסכין. סנגורו טען כי המונית נגררה בחוסר סמכות וכתב האישום בוטל. כעת הוא תובע מהמדינה החזרים על הוצאות המשפט

פורסם בתאריך: 29.1.20 16:54

     

המשטרה ביקשה לבטל כתב אישום שהוגש בבית משפט השלום בראשון לציון נגד נהג מונית תושב אשקלון לאחר שהיה מעורב באירוע אלים בה איים עם סכין על נהג גרר שגרר את רכבו במתחם נמל התעופה בן גוריון.

המקרה אירע לפני שנה וחצי. הנהג הגיע במסגרת עבודתו לנמל התעופה והחנה את המונית במקום אסור לחניה המסומן בצבע צהוב. עוד בטרם הספיק לחזור למונית הגיעה למקום משאית גרר והעמיסה עליה את המונית ומשם החלה בנסיעה לחניון המיועד לרכבים שנגררו. באותם רגעים הגיע נהג המונית האשקלוני והבחין המשאית הגרר המתרחקת ובמוניתו שעליה. הוא רץ במהירות, השיג את המשאית הגרר, נעמד מולה וחסם את המשך נסיעתה, תוך שהוא מצלם את המקרה בטלפון הנייד שלו, צועק ומגדף את נהג הגרר.

נהג הגרר לא יכל להמשיך בנסיעה ונאלץ להתקשר ליחידה למניעת עבירות בנתב"ג. בתוך דקות הגיע למקום אוכף וניסה להסביר לנהג שהוא עבר עבירה וזו סמכותו של נהג הגרר לבצע את עבודתו.

נהג המונית לא השתכנע, ניגש לגרר וניסה להתיר את הרצועות מהמונית, נהג הגרר ביקש ממנו שיפסיק ואף הזיז את ידיו של נהג המונית מהרתמות ומיד החלו השניים לדחוף האחד האת השני. נהג המונית הכה באגרוף בפניו של הגרריסט וזה בתגובה נתן לו סטירה בפנים. האוכף קפץ לחצוץ בין שתי הנצים והרוחות נרגעו לרגע.

"אתה תראה מה זה אני אראה לך" אמר נהג המונית לגגריסט וצעד לעבר המונית, פתח את הדלת והוציא ממנה סכין. ברגע שהגרריסט ראה את נהג המונית מתקדם לעברו עם הסכין שלופה בידו תוך שהוא צועק ומקלל אותו, הוא הרים את ידיו, הלך לאחור ואמר לנהג "אני לא מתערב. תעשה כבר מה שאתה רוצה עם הרכב".

נהג המונית חתך את רצועות עם הסכין, התיר את המונית, עלה עליה ונסע מהמקום.

 

צוות נתב"ג הגיש תלונה בתחנת משטרת נתב"ג נגד נהג המונית ולאחר חקירה הוחלט להגיש נגד האשקלוני כתב אישום על תקיפה סתם, איומים, החזקת סכין שלא כדין, והיזק לרכוש במזיד.

לאחר שהמקרה הובא לפתחו של ביהמ"ש, הוכיח עו"ד אבשלום גיספאן שייצג את נהג המונית האשקלוני כי הוא לא ביצע עבירה, לא היה לאף גורם סמכות לגרור את המונית והייתה לו הזכות להתגונן מפני הפגיעה בקנינו כאשר הגרר והאוכף מטעם שדה התעופה ביקשו לגרור את רכבו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


בסופו של ההליך ביקשה התביעה לחזור בה מכתב האישום וכתב האישום בוטל.

כיום עומדת בפני ביהמ"ש בקשתו של הנאשם לחייב את המדינה בהחזר הוצאות המשפט שהוציא הנאשם בניהול ההליך – טרם התקבלה תגובת המדינה לבקשה.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר