שלום דומרני. צילום: אליהו הרשקוביץ
שלום דומרני. צילום: אליהו הרשקוביץ

ביה"מ: שלום דומרני לא יוכל להשתתף בברית של בנו

כאשר ברקע מסלים המאבק בין ארגוני הפשיעה באזור, ביקש ראש ארגון הפשיעה לצאת לברית המילה של בנו, המדינה התנגדה ובית המשפט הציע כי הרך הנולד ובני המשפחה יבקרו את דומרני בכלא

פורסם בתאריך: 16.1.20 15:51

     

העבריין שלום דומרני, מרצה בימים אלה מאסר בבית הכלא השרון. אלא שלפני שבוע נולד לו, בשעה טובה, בן ומחר אמורה להתקיים חגיגת ברית המילה של הרך הנולד באולם באשקלון.

ראש ארגון הפשיעה, בן 45, רצה להשתתף באירוע המשמח, אך כעת הוא מרצה מאסר בן 6 שנים שנגזר עליו. על כן, הוא פנה אל בית המשפט המחוזי מרכז וביקש לאפשר לצאת לחופשה מיוחדת בת כמה שעות על מנת ליטול חלק באירוע.

כלא השרון. צילום: רמי שלוש

כלא השרון. צילום: רמי שלוש

אתמול התקיים דיון בבית המשפט, כאשר סנגורו טען כי דומרני מרצה כעת את שנת המאסר האחרונה שלו וכי יש לאפשר לו להגיע לאירוע ולהשתתף בו למשך שעה על מנת שיוכל לראות את התינוק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המדינה התנגדה לכך, סביר להניח כי הרקע לכך הוא גם התלקחות המאבקים בין ארגון הפשיעה של דומרני לארגון הפשיעה של יריבו בני שלמה, במסגרתו אף התרחש ניסיון חיסול של מקורב לדומרני לפני שבוע.

לאור זאת, השופט עידו דרויאן-גמליאל הציע מתווה שלפיו דומרני יקבל ביקור משפחתי בו ישתתפו בת הזוג שלו, הרך הנולד ובני משפחה מדרגה ראשונה.

הצדדים הסכימו למתווה ובית המשפט אישר אותו.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר