אלבינה ממייב. צילום: חדשות 2

אישום: תושבת אשקלון התחזתה לרופאה והזריקה חומרים אסורים

אלבינה ממייב, שהפעילה מכון לרפואה אסתטית ברחוב אלי כהן, מואשמת כי התחזתה לרופאה והעניקה טיפולים שכללו זריקות בוטוקוס ושאיבות דם ולפחות במקרה אחד גרמה לנזק למטופלת

פורסם בתאריך: 3.1.20 12:20

     

בשנים 2017-2016 הפעילה תושבת העיר אלבינה ממייב מכון לרפואה אסטטית בשם “אלבינה מדמואזל דה פאריז” ברחוב אלי כהן 40. בפני לקוחותיה וגם בפרסומים בדף הפייסבוק הוצג המקום: “אלבינה קליניק, המרכז המוביל לטיפולי יופי על ידי ד”ר אלבינה ממייב, רופאה לטיפולי עור”.

על פי כתב האישום שהוגש נגדה השבוע על ידי עו”ד מירי ויינשטיין מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), הגיעה א’, תושבת אשקלון, אל המכון של אלבינה, שהציגה את עצמה כרופאת עור. א’ האמינה לה ושילמה לה 12 אלף שקלים עבור סדרת טיפולים. בתחילת חודש דצמבר 2017 עברה א’ טיפול במכון, ובמסגרתו הזריקה ממייב לצווארה של א’ חומר שאינו ידוע.

עשרה ימים לאחר מכן חזרה א’ לטיפול נוסף, שבמסגרתו שאבה ממייב דם מווריד של א’ הפרידה את הדם באמצעות סרכזת והזריקה את פלזמת הדם לפניה של א’ ולמקומות נוספים בגופה.

המכון של אלבינה ברחוב אלי כהן. מתוך פייסבוק

המכון של אלבינה ברחוב אלי כהן. מתוך פייסבוק

סמוך לאחר הטיפול וכתוצאה ממנו חשה א’ ברע, נגרמו לה שטפי דם באזורים שונים בפנים, באתרי ההזרקה, וכעבור שלושה ימים היא נאלצה לפנות לקבלת טיפול רפואי. באותו היום היא גילתה כי אלבינה אינה רופאה והגישה נגדה תלונה במשטרה.

לאחר מכן היא דרשה מאלבינה שתחזיר לה את הכסף ששילמה לה, אלבינה הבטיחה שתחזיר, אך לא עשתה זאת. על פי כתב האישום, אלבינה לא הסתפקה בזאת ואף שלחה לה הודעות כי היא אינה הגורם המחליט ויש אנשים העומדים מאחורי המכון, ובעקבות דרישתה להחזר כספי הם מאזינים לטלפון שלה, יודעים היכן היא מתגוררת ועובדת ועכשיו היא מסובכת איתם.

תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

במקרה אחר הגיעה ב’, תושבת אשקלון, לטיפול במכון של ממייב לשם טיפולי לייזר להעלמת אדמומיות בפניה. מייב הציעה לה לבצע טיפולים נוספים להפחתת קמטים בפנים ולהרמת קו הסנטר. ב’, שהאמינה כי מדובר ברופאת עור, סיכמה על סדרת טיפולים בתמורה ל-7,000 שקלים.

ב’ הגיעה לכמה טיפולים, ובמסגרתם הזריקה לה ממייב חומר שאינו ידוע בפניה ובצווארה וטענה כי מדובר בחומצה היאלורונית לשם טיפול בקמטים. בשלב כלשהו הציעה לה ממייב טיפול ברגליה באמצעות מכשיר מסוים. אלא שב’ חשה ברע במהלך הטיפול במכשיר, ואז התעורר חשדה והיא ביקשה לראות את תעודת הרופאה שלה. ממייב טענה בפניה כי מאחר שעברה את המבחנים הנדרשים זמן קצר קודם לכן, המסמכים טרם הגיעו לידיה.

בעקבות התלונות שהוגשו נגדה הגיעה למרפאתה נציגה ממשרד הבריאות שהציגה את עצמה כלקוחה המתעניינת בטיפולים. ממייב סיפרה לה כי היא רופאת עור פלסטיקאית והציעה לה טיפולים רפואיים שונים, ובין היתר טיפול פלאזמה, טיפול בוטוקס וטיפול בחומצה היאלורונית.

שוטר מבצע חיפוש בבית. צילום: דוברות המשטרה

שוטר מבצע חיפוש. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

באחד הימים הגיעו למכון נציגי משרד הבריאות המלווים בשוטרים ובצו חיפוש. טרם תחילת החיפוש אמרה ממייב כי היא צריכה להיכנס לשירותים, ואז עלתה לקומה העליונה ונכנסה לאחד מחדרי הטיפול. היא אספה שם מזרקים, מחטים, מבחנות ואמפולות, שחלקן הכילו תכשירים רפואיים שונים שלא אושרו לשימוש בישראל, והסתירה אותם בחלל של מערכת המיזוג מעל התקרה. לאחר שעבר זמן פתח נציג משרד הבריאות את הדלת וראה אותה עומדת על מיטת הטיפולים בחדר ומנסה לסגור את מכסה פתח האוורור של מערכת המיזוג.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ממייב מואשמת בעבירות של התחזות לרופא, שימוש בתואר רפואי, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט, איומים וכן בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה בשל הטיפולים שעשתה לא’ וגרמו לה לנזקים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר