הרכב המעורב בתאונה עם קורי העכביש על השמשה זכר לתאונת הדרכים. צילום: דוברות המשטרה

תושבת אשקלון נפצעה בינוני בתאונת פגע וברח בבאר שבע

הרכב שברח מזירת התאונה והפקיר את הפצועה, אותר במקרה על ידי שוטרי תנועה בתל שבע כשהוא מוסתר וללא לוחיות רישוי. בעל הרכב הסגיר עצמו למשטרה

פורסם בתאריך: 30.12.19 11:30

     

יחידת האופנועים יואב של המחוז הדרומי במשטרה הצליחה לאתר אתמול רכב שהיה מעורב במוצאי השבת האחרונה בתאונת פגע וברח בבאר שבע, תאונה במהלכה נפצעה צעירה תושבת אשקלון בינוני.

המבצע החל כמבצע רגיל שמטרתו לאתר עברייני תנועה בישוב תל שבע. במהלך הפעילות הבחינו האופנוענים ברכב שנמלט בצורה שהעלתה את החשד שהרכב גנוב או שרישיונותיו אינם בתוקף. האופנוענים החלו לרכב לעברו כשהוא מנסה להימלט ברחובות הישוב הכפרי עד שבאמת הצליח לחמוק.

הרוכבים החליטו להמשיך ולבצע סריקות בתחום הישוב כדי לאתר אותו. לאחר זמן קצר אכן אותר הרכב באתר פסולת כשהוא נטוש. במהלך המאמצים לאתר את הנהג שפרק מהרכב ונמלט רגלית מהמקום, הם נתקלו ברכב אחר שגם הוא הוסתר כשהוא ללא לוחיות זיהוי, דבר שהעלה את החשד גם לגביו.

הרכב מוסתר מאחורי הרי הפסולת ללא לוחיות זיהוי. צילום: דוברות המשטרה

הרכב מוסתר מאחורי הרי הפסולת ללא לוחיות זיהוי. צילום: דוברות המשטרה

על שמשת הרכב הם גילו סדקים המכונים "קורי עכביש" ומוכרים לבוחני תאונות הדרכים ולאנשי רפואת החירום בדרך כלל בתאונות דרכים בהן כלי רכב פוגעים בהולכי רגל. גודל הסדקים מעיד על עוצמת הפגיעה בהולך הרגל.

בדיקה מדוקדקת יותר באמצעות שלדת הרכב הוברר שמדובר ברכב שהיה מעורב כאמור בתאונת פגע וברח שארעה לילה קודם לכן בבאר שבע.

צעירה תושבת אשקלון בת 26 רכבה על קורקינט בצומת הרחובות הסנהדרין ויהודה הלוי. בעת שחצתה את הכביש היא נפגעה מרכב בנסיבות שנחקרות כעת על ידי המשטרה.

הקורקינט של האשקלונית מוטל המדרכה. זירת התאונה בבאר שבע שלשום. צילום: מאיר לסרי, דוברות מד"א

צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו אותה לחדר המיון במרכז הרפואי סורוקה כשמצבה מוגדר בינוני.

מיד החלו חיפושים אחר בעל הרכב, תושב הישוב בן 25 בחשד למעורבות בתאונה ובחשד החמור של הפקרת פצוע. לאחר שבוצעו ניסיונות לאיתורו של בעל הרכב תושב היישוב עלו בתוהו וככל הנראה לאחר שהבין שמדובר שאלה של זמן עד שייתפס החליט הבעל הרכב להתייצב בתחנת המשטרה ולהסגיר את עצמו למשטרה.

הבחור נחקר בחשד למעורבות בתאונה ובנוסף גם על עבירה של הפקרת פצוע בתאונה שבה נגרמה לאדם חבלה חמורה עליה העונש בחוק הנו מאסר 14 שנים. במהלך החקירה הוא מסר את גרסתו בפני בוחני תאונות הדרכים ובסיומה נכלא.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הבוקר, כאמור, הוא יובא בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר