פארק אגמים. צילום: אדי ישראל
פארק אגמים. צילום: אדי ישראל

פארק אגמים: בן 54 חשף את איבר מינו בפני נערה

תושב אשקלון נעצר לאחר שחשף את איבר מינו בפני נערה בפארק אגמים. הוא לא חדל ממעשיו בתחנת המשטרה והטריד מינית שוטרות. "אני נימפומן" הוא הסביר

פורסם בתאריך: 24.12.19 16:41

     

בהלה גדולה נרשמה לפני מספר ימים בקרב ההורים בשכונת אגמים. דיווחים שונים סיפרו על אדם שחושף את איבר מינו בפארק הגדול בו משחקים ילדים וילדות.

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

"לפני חצי שעה הבת שלי חזרה מבית הספר דרך הפארק הגדול של אגמים", כתבה תושבת השכונה באחת מקבוצות הוואטסאפ השכונתיות, "פנה אליה בן אדם מבוגר שכל האיבר מין שלו היה בחוץ, התחיל לדבר איתה והיא ברחה ממנו הוא המשיך לקרוא לה ואמר לה 'תבואי כל יום'. התקשרנו למשטרה ונאמר לנו שהם מעודכנים כנראה זה קרה לעוד. כרגע הם מחפשים אותו הוא לבש בגדים אפורים. בבקשה שימו לב לילדים שלכם, היום זאת הבת שלי בת 17 שהצליחה להינצל ממנו. השם ישמור אם לא יתפסו אותו".

ואכן בעקבות התלונות שהגיעו למשטרה, נלכד האיש, בן 54 המתגורר ברחוב אפרים צור ואשר בעברו כבר ישנם רישומים פליליים בעבירות מין, אלימות ורכוש. בחקירתו הוא הסביר את מעשיו ואמר "אני נימפומן". אלא שבזה לא תמו עבירות המין שלו.

מעצר חשוד. צילום ארכיון

האיש הועבר לבדיקה בבית החולים ברזילי ונשלח לשם כשהוא מלווה בשוטרת. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בדרך לבדיקה הוא הסתכל על השוטרת ליקק את שפתיו ואמר לה שהוא רוצה להתחתן איתה. למרות שהיא ביקשה ממנו מספר פעמים לחדול מכך, הוא לא הפסיק ואמר לה: "את לא צרכה גבר, את צריכה זין".

בהמשך, כאשר נחקר על ידי חוקרת בתחנת המשטרה הוא שוב חזר על מעשיו, ליקק את שפתיו ואמר לחוקרת: "מה את עושה היום בערב? אני רוצה לעשות איתך סקס. את מושכת אותי, את מגרה אותי, יש לך אף יפה".

הטריד מינית גם בתחנת המשטרה. צילום: אלירם משה

החוקרת ביקשה ממנו שיפסיק אך האו המשיך ללקק שפתיו ולומר לה שהיא מגרה אותו.

בהמשך הוא שאל את החוקרת אם הוא יועבר לכלא שקמה וכשהיא ענתה לו בחיוב הוא אמר לה: "אפשר תמונה שלך? את באה איתי כפרה? אני רוצה שתבואי איתי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בעקבות זאת הוא הואשם במעשה מגונה בפומבי ובהטרדה מינית.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו והוא צפוי להישלח להסתכלות פסיכיאטרית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר