ניידת משטרה. צילום: משטרת ישראל

מכות עם אלות: סגר חשבון עם מוכר בקיוסק כי "התחיל עם חברתו"

כנגד תושב אשקלון הוגש כתב אישום על כך שיחד עם חבריו הכו באלות שלושה אנשים בשל קנאה וגרמו להם לשברים בגוף. עורכת דינו של הנאשם טוענת כי מרשה הוא זה שהותקף

פורסם בתאריך: 23.12.19 13:33

     

יש כאלה שדווקא יוחמאו אם מישהו ינסה להתחיל עם בת זוגם אבל יש כאלה שיגיבו דווקא בצורה ההפוכה. כך קרה עם תושב אשקלון אושר שוקרון, בן 22, שהואשם כי תקף באלימות קשה יחד עם חבריו, מוכר בקיוסק שהוא חשד כי התחיל עם חברתו.

בתחילת חודש אוקטובר, איתר שוקרון ברשת הפייסבוק את המוכר שעובד בקיוסק באזור המרינה והחל לשלוח לו הודעות, אך המוכר שלא הכיר את שוקרון התעלם מהן. שלושה שבועות עברו ושוקרון עדיין לא נרגע. הוא שלח שוב הודעה בפייסבוק למוכר, דרש להיפגש עמו בדחיפות, המוכר ענה לו "אני לא יודע מי אתה", אך שוקרון הגיב וענה לו כי הוא יודע היכן הוא עובד.

אלות. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אלות. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

הלילה ירד, ניסיונות המפגש הדחוף כאמור לא צלחו ובלבו של שוקרון גמלה ההחלטה להגיע לסגור את החשבון עם המוכר. חצי שעה לאחר חצות, לקיוסק מגיע החבר הזועם כשהוא מלווה בשלושה מחבריו. הארבעה נכנסו לקיוסק, זיהו את המוכר על פי התמונות בפייסבוק, שאלו את המוכר לשמו ומשאישר את השם החל החבר להטיח בו שהוא העז להתחיל עם חברתו. המוכר אמר שהוא אינו מכיר את החברה והחבר ביקש ממנו לצאת החוצה כדי להראות לו מי זו חברתו.

החמישה יצאו מהקיוסק והגיעו לרכב בו ישבה החברה ועוד לפני שהספיק לומר שאינו מכיר אותה תקף החבר את המוכר באגרוף בפניו.

הקורבן סיפר בעדותו במשטרה כי באותה עת ישבו אחיו וחברו בקיוסק והבחינו במכות שסופג חברם המוכר בחוץ. הם יצאו לסייע לו ובשלב הזה, אחד מהתוקפים הוציא מהרכב אלות, חילק לחבריו והארבעה החלו מכים בהם את השלושה: המוכר, אחיו וחברו.

בשלב כלשהו הצלח המוכר לחמוק מהמכות, מצא מקל מטאטא והחל להיאבק באמצעותו בשלושה כשהוא גם מנפץ את שמשת הרכב כדי שאולי יחדלו התוקפים ממעשיהם. עדת ראיה התקשרה למוקד 100 של המשטרה והזעיקה אותם. כשהבינו הארבעה שהמשטרה בדרך הם עלו לרכב ונמלטו מהמקום.

האח והחבר שבאו לסייע נזקקו לטיפול רפואי. האחד מהם עם שבר בכתף, חבלו בגב וחתך באורך 5 ס"מ שנזקק לתפרים. השני סבל משבר במרפק הימני ועבר ניתוח בבית החולים תל השומר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שוקרון נעצר רק לאחר שלושה שבועות בהן הצליח להסתתר ובכך להימלט מידיה של המשטרה. בחקירותיו תחילה קשר את עצמו להודעות שנשלחו בפייסבוק וטען שרק רצה שהמוכר יתנצל בפני חברתו והכחיש את זה שתקף את המוכר ואת אחיו וחברו וטוען שדווקא הוא זה שהותקף. לאחר שנערכו עימותים בינו לבין השלושה שהוכו החליט להפסיק לשתף פעולה עם החוקרים ומאז הוא שומר על זכות השתיקה.

לפני מספר ימים הוגש נגד שוקרון כתב אישום תחת הסעיפים "חבלה בנסיבות מחמירות" ו"תקיפה בנסיבות מחמירות" עם בקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים. מסתבר שזה לא האירוע הראשון בו הוא מסתבך עם החוק. בעבר הורשע בבית המשפט בעבירות סמים, התפרצות וגניבה ואפילו ישב בגין ההרשעות האלה בבית הכלא.

עורכת הדין חן בן חיים המייצגת את שוקרון מסרה בתגובה: "מרשי הותקף קשות על ידי המתלונן ושניים נוספים שהיו עם המתלונן. התמונה העובדתית שהוצגה בכתב האישום הנה חלקית ואינה מתארת את העובדות בהן מרשי הותקף, נופצו שמשות רכבו, איבד את הכרתו ונס על נפשו כשבסמוך לכך שלח המתלונן למרשי הודעה קולית ובה איומים קשים ביותר שלא מותירים מקום לדמיון. נעשתה כאן בחירה מאוד סלקטיבית בהגשת כתב האישום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר