עו"ד גיל שחף. צילום: יח"צ

אישה טוענת: בעלי בגד בי עם גבר והדביק אותי באיידס

פורסם בתאריך: 1.12.19 10:49

     

סיפורים פיקנטיים רבים מתרחשים במסגרת ענייני הגירושין, או בשמם המשפטי דיני משפחה: בגידות, העלמות רכוש, מלחמות עקובות מדם על כספים, הסדרי ראיה של הילדים ועוד. אלא שנדמה כי לעתים המציאות עולה על כל דמיון, והסיפור הבא מאפיל על סיפורים פיקנטיים רבים אחרים.

אישה מאזור אשקלון, החלה לחשוש לפני מספר חודשים כי בעלה לא ממש נאמן לה. ההתנהגות שלו השתנתה, מה שהעלה את חשדה אצל האישה. היא פנתה לעורך הדין גיל שחף והוא הציע לה להפעיל חוקר פרטי, לפתור את התעלומה פעם אחת ולתמיד ולהתמודד עם האמת תהיה אשר תהיה.

היא אכן שמעה לעצתו, ושכרה חוקר פרטי שיבדוק את החשדות. החוקר יצא לדרך כשאת עבודתו הוא יודע היטב. חלפו הימים ולאחר תקופה לא ארוכה יצר איתה החוקר קשר וזימן אותה לפגישה.

בפגישה פרס החוקר בפניה את כל הממצאים המעניינים שגילה על הבעל כולל תמונות שלא הותירו מקום לספק. האישה נוכחה לדעת כי תחושות הבטן שלה היו נכונות וכפי שחשדה, בעלה אכן בוגד בה. אלא שהתמונות שהראה לה החוקר הפרטי, הותירו אותה בהלם מוחלט, בעלה אכן בוגד בה אלא שהוא עושה זאת עם גבר, דבר שדווקא אולי ינחם נשים מסוימות ויפחית עת עוצמת הבגידה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאחר המקרה החליטה אותה אישה לערוך בדיקות איידס, מחשש שמה נדבקה במחלה. לדאבונה, התוצאות אכן היו חיוביות והתברר כי היא נשאית איידס. לשמחתה, היא יכולה להמשיך בחייה מכיוון שהמחלה לא מסכנת חיים, והיא מוגדרת כנשאית איידס בלבד.

בעקבות התגליות והממצאים הכין עו"ד שחף תביעה לגירושין, האיש באופן לא מפתיע לא סרב לו והשניים התגרשו והמשיכו כל אחד לדרכו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר