הטלפון הזעיר שהחביא במבושיו
הטלפון הזעיר שהחביא אסיר במבושיו

כלא שקמה: אסירים ביטחוניים החביאו טלפונים בתחתונים

הטלפונים הזעירים התגלו בתחתוניהם של האסירים באמצעות מגנומטר שצפצף. שני האסירים מרצים עונשי מאסר עולם על רצח וניסיון רצח. הפרקליטות צפויה לבקש להשית עליהם עונשי מאסר נוספים על אלה שאותם הם כבר מרצים

פורסם בתאריך: 28.10.19 16:43

     

בכלא שקמה באזור התעשייה הצפוני באשקלון כלואים אסירים ביטחוניים רבים, כאלה שנתפסו והורשעו במעורבות בפעילות חבלנית עוינת נגד צה"ל, מדינת ישראל או אזרחיה.

בני משפחותיהם וערכי דינם מבקרים את האסירים לעתים קרובות וכעת מסתבר שלפעמים מנוצלים מפגשים אלו להברחת ציוד שאסור לאסירים להחזיק, בעיקר טלפונים סלולריים המאפשרים להם להיות בקשר עם גורמים מחוץ לכותלי הכלא.

כלא שקמה. צילום: אליהו הרשקוביץ

כלא שקמה. צילום: אליהו הרשקוביץ

לפני מספר ימים נתפסו שני אסירים שבאמתחתם טלפונים סלולריים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, בעת חיפוש על גופם של הנאשמים איאד מהלווס (42) תושב מזרח ירושלים, ואחמד צופי (32) תושב עזה, במהלך בדיקה שגרתית באמצעות מכשיר מגנומטר נמצאו טלפונים ניידים מאולתרים וכרטיס סים, שהוחבאו בתוך תחתוני הנאשמים.

כעולה מבקשות המעצר, הנאשמים משתייכים לארגון הפת"ח. הנאשם איאד מהלווס מרצה מאסר עולם ו-20 שנות מאסר נוספות בגין רצח וניסיון רצח.

הנאשם אחמד צופי מרצה מאסר של 24 שנים בגין ניסיון רצח, עבירות נשק, התאגדות בלתי חוקית ועוד.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של החזקת ציוד קצה רט"ן והפרקליטות הודיעה כי היא תבקש מבית המשפט להשית על השניים עונשי מאסר נוספים על אלה שכבר נגזרו עליהם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר