קאנביס רפואי. צילום: אייל טואג
קאנביס רפואי. צילום: אייל טואג

תושב אשקלון חשוד בגניבת קנאביס רפואי בשווי מיליוני שקלים

המשטרה עצרה כמה חשודים, חלקם מאשקלון, בהם שתי עובדות ומאבטח בחוות קנאביס בכוכב מיכאל בחשד כי היו מעורבים בפריצה לחווה וגניבה של מאות ק"ג של קנאביס רפואי בשווי של מיליוני שקלים

פורסם בתאריך: 10.10.19 14:30

     

בסוף חודש אוגוסט אירעה פריצה לחוות קנאביס גדולה ביישוב כוכב מיכאל, שבין אשקלון לקרית גת, חווה השייכת לחברת בטר. בפריצה נגנבו 337 ק”ג של החומר היקר, ושוויו מוערך בין שלושה לארבעה מיליון שקלים.

בשבועות שעברו מאז, עצרו בלשי ימ"ר לכיש כמה חשודים, בהם סייר שעובד באבטחת החווה ואת אחיו, שניהם שוחררו מאז. כמו כן, שתי עובדות בחווה, אחת תושבת אשקלון בת 25 והשנייה תושבת אופקים בת 31, נעצרו לאחר בדיקת פוליגרף שנערכה בקרב עובדי החווה. מעצרן של השתיים הוארך שוב ושוב מאז 23 בספטמבר, אז נעצרו לראשונה ובפעם האחרונה הוארך מעצרן עד היום. על פי החשד, מידע שהן העבירו לתושב אשקלון הוא שהביא לפריצה ולשוד.

עובדים בחווה שנפרצה. צילום: נמרוד ארונוב

עובדים בחווה שנפרצה. צילום: נמרוד ארונוב

החשוד המרכזי הוא תושב אשקלון בן 36, אשר היה בקשר עם אותן עובדות. בינו לבין אחת מהן הייתה מכירת רכב שלא שולם חלקו, ובמשטרה חושדים כי התמורה עבור הרכב היא בין היתר הקנאביס. לדברי הסנגורית שלו, הוטח בו במהלך החקירה כי אותו מאבטח שנעצר מציין שהוא דיבר איתו כשהוא בא לפגישה באופקים ואמר לו שהוא מתכנן לפרוץ למקום וגם הסביר לו איך הוא הולך לפרוץ למקום ולאחר מכן נאמר לו שיום למחרת קיים עם אותו מאבטח שיחה נוספת. “בוא נצא מנקודת הנחה שאדם בשלב כלשהו בחיים שלו חשב שהוא רמבו ויכול להיכנס למקום כזה ולפרוץ, ובשלב מסוים אמר זה לא בשבילי ומשך את ידו משם. כל פריצה שתהיה למקום תהיה קשורה אליו?” תהתה הסנגורית שלו עו”ד תום הלפרין, במהלך דיון בבית המשפט.

אלא שבית המשפט לא השתכנע והאריך את מעצרו שוב ושוב ובסך הכול הוא במעצר מאז 23 בספטמבר. בפעם האחרונה הוארך מעצרו עד היום.

עו”ד חיים שטיינברגר, סנגורה של אחת החשודות, מסר: “מרשתי חפה מפשע ואנחנו נוכיח את זה”.

עו”ד נס בן נתן ועו”ד תום הלפרין, המייצגים את החשוד המרכזי, מסרו בתגובה: “מרשנו מכחיש מכול וכול את המיוחס לו, ואנו מצפים שפעולות היחידה החוקרת יגיעו לחקר האמת ויתברר כי אין לו קשר לחשדות שמיוחסים לו”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בהודעה שפורסמה לאחר הפריצה הודיעה חברת בטר כי היא מאשרת את דבר הפריצה וציינה כי הנושא נמצא בטיפול משטרתי. עוד נמסר מהחברה כי בסדרי הגודל של הייצור השוטף שלה מדובר בפגיעה לא מהותית שכן החברה פורסת את הפקת התוצרת שלה על פני מספר מחזורי גידול בשנה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר