דו"ח תנועה. צילום: דוברות המשטרה

מי נהג ברכב: המשטרה פסלה את רישיונו של הפצוע מתאונת הדרכים הקטלנית

הצעיר ששכב מאז התאונה הקטלנית פצוע בברזילי נתן היום עדות ארוכה על מה שארע. פסילת רישיון הנהיגה שלו מעלה את החשד כי הוא לא רק נפגע בתאונה אלא הוא זה שאחז בהגה בעת התאונה

פורסם בתאריך: 2.9.19 17:53

     

התפתחות בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית שארעה לפנות בוקר יום חמישי האחרון ברחוב התחייה באשקלון, תאונה בה נהרגו תהל וירין מעול ונפצעה קשות אחותן בת ה-14 אדל.

מאז התרחשות התאונה נפוצו שמועות באשר לזהותו של מי שנהג ברכב. שמועות לא מבוססות עליהן נבנו תיאוריות שונות על מה ארע באותן שניות קריטיות שהפכו את הרכב למלכודת מוות.

זירת התאונה הקטלנית. מה האשם? צילום: דוברות המשטרה

אתמול נחקר בפעם הראשונה תושב אשקלון שהיה ברכב, בן זוגה של אחת מההרוגות, אשר אף נפצע ונפגע בחזהו כתוצאה מהתאונה. על פי מידע שנמסר לכאן דרום גרסתו היתה שהוא אינו זוכר דבר ממה שקרה ובזה הוא לכאורה ניקה את עצמו מהאחריות למה שקרה בתאונה.

החוקרים שהבינו את קו הטענות שלו, זימנו אותו לחקירה נוספת בה כבר באו מוכנים אל מול טענותיו.

בתום חקירה ארוכה נערך לו שימוע בפני קצין משטרה וזה הודיע לו על פסילת רישיון הנהיגה שלו לשלושה חודשים ושחרר אותו בתנאים מגבילים ביניהם ערבויות ואיסור יציאה מהארץ.

פסילת רישיון הנהיגה המנהלית מעלה את החשד המיידי כי טענת החוקרים היא שהצעיר הוא זה שאחז בהגה המהלך הנסיעה שהסתיימה במותן של שתי הצעירות ובפציעת אחותן ובפציעתו שלו והוא לכאורה האחראי למה שקרה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר