מונית. צילום: דן קינן
מונית. צילום: דן קינן

נהג מונית מאשקלון נעצר בחשד לאונס תיירת בת 19

הנהג, בן 30, נעצר אמש והוא חשוד גם באונס וגם בסחר בסמים. מעצרו הוארך בשלושה ימים. "הוא טוען שמה שהוא עשה היה בהסכמה", אמר עורך דינו

פורסם בתאריך: 20.8.19 20:27

     

תיירת בת 19 מארצות הברית, התלוננה בתחנת המשטרה בבני ברק כי נאנסה על ידי נהג מונית. היא סיפרה כי הנהג, אנס אותה כאשר חזרה מבילוי מנמל תל אביב לרמת גן, ביום שישי האחרון.

בעקבות התלונה עצרה המשטרה, אתמול בערב, את הנהג, תושב אשקלון בן 30 ובעת מעצרו נמצאו גם 78 גרם של מריחואנה. בשל כך נעצר הנהג גם בעבירה של אונס וגם בעבירה של סחר בסמים.

היום הובא הנהג להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב ושם אמר עורך הדין שלו כי החשוד טוען שהיה מדובר ביחסים בהסכמה. עוד טען הסנגור כי הנהג סיפר שבדרך חזרה היה מחסום משטרתי ותהה מדוע היא לא פנתה לשוטר.

עצור. צילום: דוברות המשטרה

עצור. צילום: דוברות המשטרה

עוד טען עורך הדין של החשוד כי בין השניים היו בעיות שפה והם שוחחו באמצעות גוגל טרנסלייט וכי ייתכן שהדבר גרם לאי הבנה. "הוא טוען שמה שהוא עשה היה בהסכמה. בנוסף, הוא טוען שמישהו העלה אותה מלכתחילה למונית ושילם לו, היא לא שילמה, והיא עברה קדימה לשבת לידו. הוא טוען שהוא הציע לה שתייה והיא שתתה, היא ביקשה שתייה והוא נתן לה לשתות. בשלב הזה אני חושב שצריך לא להיחפז להגיע למסקנות. צריך גם לבדוק אם היה מחסום משטרתי במקום ולבדוק את הגרסה הזו". עוד טען הסנגור כי מרשו מודה בעניין הסמים ולוקח אחריות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השופט דניאל בארי כתב בהחלטתו: "עיינתי בתיק. יש בגרסת המשיב עצמו כדי לחזק בצורה משמעותית את דברי המתלוננת". אך בניגוד לבקשת המשטרה שביקשה להאריך את המעצר בחמישה ימים, הוא הסכים להארכת מעצר של שלושה ימים בלבד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר