מטען חבלה. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
מטען חבלה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"יכל לגרום לאסון": מעבדת חבלה בבניין מגורים באשקלון

תושב אשקלון נעצר הבוקר על ידי היחידה המרכזית של מרחב לכיש בחשד לעבירות בנשק לרבות שימוש בחומרי חבלה. בחיפוש בדירתו, ברחוב אלי כהן, אותרה מעבדת חבלה

פורסם בתאריך: 17.7.19 17:38

     

הודות לחקירה ממושכת וסמויה שנערכה לאחרונה, הצליחו חוקרי ובלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש להתחקות אחר חשוד תושב אשקלון, בן 28, בחשד לעבירות סחיטה באיומים ובכוח, עבירות נשק בכלל זה שימוש בחומרי נפץ.

הבוקר בוצע מעצרו של החשוד ובחיפוש בדירתו, בבניין מגורים ברחוב אלי כהן, נדהמו השוטרים לגלות מעבדת חבלה מאולתרת. "החשוד החזיק בדירתו חומרי חבלה שביכולתם לגרום לאסון גדול ממדים מעצם הימצאותם בבניין מגורים בו אזרחים תמימים שומרי חוק", ציינו במשטרה.

חבלן משטרה. צילום: דוברות המשטרה

אחד המעשים החמורים שנחשפו במהלך החקירה הוא הצמדת מטען חבלה בפתח דלת בית מגורים בעיר אשדוד בשבועות האחרונים, להערכת המשטרה על רקע הלוואות ב"שוק האפור", מעשה שסיכן באופן ממשי הן את דיירי הבניין אילולא היה מאותר בזמן והן את חבלני המשטרה שפעלו בקור רוח ובמקצועיות לנטרולו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




החשוד נעצר כאמור והועבר לחקירה במשטרה. מחר תבקש היחידה החוקרת את הארכת מעצרו. בתוך כך, חוקרי ימ"ר לכיש ממשיכים בחקירת המקרה וייתכנו מעצרים נוספים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר