מכון עיסוי. צילום: ניר כפרי
מכון עיסוי. צילום: ניר כפרי

אישום: שדדו מכון עיסוי באשקלון והיכו קשות את הפקידה

שני בני מיעוטים, מואשמים כי הגיעו למכון עיסוי באשקלון על מנת לשדוד את המקום ויצאו עם שלל של כמה אלפי שקלים, לא לפני שהיכו ופצעו את פקידת הקבלה אשר נאבקה בהם וניסתה למנוע את השוד

פורסם בתאריך: 15.7.19 14:37

     

מכון עיסוי בשכונת מגדל הפך לפני מספר ימים לזירת שוד אלימה והכל עבור כמה אלפי שקלים. מכתב אישום שהגישה עו"ד חימנות חנה מוצ'ה מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט המחוזי בב"ש, עולה כי השודדים הם שני בני מיעוטים האחד בן 28 והשני קטין בן 17.5.

המקרה המדובר התרחש ב-29 ביוני, אז החליטו השניים יחד עם אדם נוסף, לשדוד מכון עיסוי הנמצא בבניין מגורים ברחוב הרצל. בסביבות השעה 2:20 בלילה הם הצטיידו בחפץ דמוי אקדח וסיכמו ביניהם שאחד מהם יתצפת מחדר המדרגות, בעוד האחרים יכנסו למכון לצורך ביצוע השוד. עוד סיכמו כי בשעה שהשניים האחרים יהיו במכון ימתין השלישי ברכב לשם מילוט מהיר מהמקום.

אילוסטרציה א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

שוד. אילוסטרציה: א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

הנאשם בן ה-28 על למכון כאשר הקטין לצידו, הוא נקש בדלת וביקש להיכנס בתואנה שהוא מבקש לקבל  כסף עבור תיקון מכשיר הטלפון הנייד שלו, שמסכו נסדק לאחר ביקור  במכון. הפקידה במכון שזיהתה את הנאשם מביקור סירבה לבקשתו להיכנס למכון. אז הם החליטו לשנות את התוכניות ולאחר מספר דקות ניגש הבחור השלישי לבדו למכון וביקש להיכנס, כשהשניים האחרים המתינו בחדר המדרגות וחיכו לסימן ממנו.

הפקידה פתחה את דלת המכון ושוחחה עם הבחור, אותו אינה מכירה. בשעה שהם שוחחו, השניים האחרים עלו בריצה, פתחו בכוח את דלת המכון ונכנסו פנימה. בינתיים הבחור השלישי ירד ונכנס לרכב, כשהוא מתצפת.

מכון עיסוי. צילום: ניר כפרי

מכון עיסוי. צילום: ניר כפרי

הנאשם הבגיר החזיק  בידו את החפץ דמוי האקדח הניפו לעבר פניה של הפקידה, כשהוא מאיים לפגוע בה, וצועק לעברה "היכן  הכסף שלו?" או בדומה לכך. עובדת נוספת במכון, שהיתה ליד המתלוננת נמלטה לאחד החדרים.

הפקידה אשר חששה לחייה אחזה בידה בשוקר חשמלי בו בזמן שהשודד הבגיר דוחק אותה לקיר ואילו הקטין מחטט במגירות. הפקידה  ניסתה למנוע מהם לפתוח את המגירות בהן היה הכסף והציוד של העובדים, והיא הפעילה את השוקר לעברם. השודד דחף אותה בכוח ובמהלך מאבק ביניהם הוא הוציא מידה את השוקר והעבירו לשודד הקטין.

השודד אחז בחוזקה בידה של הפקידה, הדף אותה בחוזקה לעבר שולחנה  והכה בראשה באמצעות האקדח, כאשר במקביל השודד הקטין מחשמל אותה עם השוקר.

למרות האלימות כלפיה, לא הפסיקה הפקידה להיאבק בהם, היא דחפה כיסא לעבר השודד אך הוא אחז בכיסא הרימו וזרק אותו עליה ואז היכה אותה בראשה באמצעות בקבוק, משך בשיערה והפיל אותה על הרצפה.

שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

השודד הצעיר איים באמצעות השוקר כלפי העובדות האחרות במכון והמשיך לחשמל את הפקידה, כאשר חברו מרוקן את המגירות מכסף בסך 6,950 ש"ח.

הפקידה שלא אמרה נואש המשיכה להיאבק בהם ודחפה את אחד מהם, אך בתגובה היא ספגה עוד ועוד מכות. לאחר מכן יצאו השניים מהמכון ונמלטו ברכב מהמקום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הם מואשמים בשוד בנסיבות מחמירות, היזק לרכוש במזיד והסתייעות ברכב לביצוע פשע. הפרקליטות אף הגישה בקשה להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר