תחנה מרכזית אשקלון
תחנה מרכזית אשקלון

מאבטח בתחנה המרכזית יפוצה ב-40 אלף שקל

את הכסף יקבל המאבטח בעקבות התערבות ההסתדרות במרחב אשקלון, זאת לאחר שהתברר כי חברת השמירה שהעסיקה אותו לא שילמה לו את מלוא הפיצויים ועוד זכויות נוספות שלהן היה זכאי

פורסם בתאריך: 6.6.19 17:04

     

עובד שמירה, שהועסק באמצעות חברת קבלן במשך שמונה שנים בתחנה המרכזית באשקלון, יקבל פיצוי של 40 אלף שקלים מהחברה שהעסיקה אותו, בעקבות התערבות ההסתדרות במרחב אשקלון, לאחר שלא קיבל מהחברה את מלוא הזכויות המגיעות לו על פי חוק. העובד פוטר לאחרונה, ולא נעשה לו גמר חשבון לרבות פיצויי פיטורין כדין.

העובד הגיע להסתדרות במרחב אשקלון על מנת לברר את זכויותיו והאם שולמו לו מלוא הזכויות שלהן הוא זכאי מכוח ההסכם הקיבוצי בענף השמירה עבור תקופת עבודתו. בבדיקה שנערכה התברר כי חברת השמירה שהעסיקה אותו לא שילמה לו את מלוא הפיצויים ועוד זכויות נוספות שלהן היה זכאי.

עו"ד משה דוסטרה, המאבטח ורמי גואטה

עו”ד משה דוסטרה, מזכיר האיגוד המקצועי בענף השמירה, פנה בדרישה לחברה על מנת לשלם לעובד את מלוא זכויותיו. עו”ד דוסטרה ניהל משא ומתן עם החברה על מנת להסדיר את זכויותיו של העובד.

לאחר מאבק לא פשוט הבינה המעסיקה כי לא תהיה לה ברירה אלא לשלם לעובד את מלוא זכויותיו, כולל פיצויים בסך כולל של כ-40 אלף שקל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




“נמשיך לעמוד לצד העובדים ולסייע להם ככל שנידרש לשמירה ומיצוי זכויותיהם”, אמר רמי גואטה, יו”ר ההסתדרות במרחב אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר