נכה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
נכה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

פיצוי של כ-350,000 להולכת רגל שחצתה את הכביש ונפגעה מאופנוע

הולכת רגל מאשקלון שנפגעה מאופנוע חולף בעת שחצתה את הכביש ושברה את הקרסול ועדיין סובלת מכאבים. מבלי להגיע לבית המשפט הצליח עורך הדין איל כהן להגיע לפשרה משביעת רצון

פורסם בתאריך: 2.5.19 17:10

     

כשנה וחצי לאחר שנפגעה על ידי אופנוע בעת שחצתה את הכביש, תפוצה צעירה כבת 30 תושבת אשקלון ב-350 אלף שקלים, כך נקבע בהסכם פשרה שהושג לאחרונה, בין עורך דינה לחברת הביטוח של רוכב האופנוע.

המקרה כלל לא התרחש באשקלון אלא בתחום מועצת קדימה-צורן שבשרון. הצעירה את הכביש, לפתע הגיח אופנוע חולף פגע בה והעיף אותה ארצה. היא נפלה, נחבטה בכביש והתוצאה הייתה כואבת.

אמבולנס מד"א הוזעק למקום ופינה את הצעירה במהירות לחדר המיון בבית החולים מאיר בכפר סבא.

המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

הצילומים השונים שביצעו בבית החולים הראו כי היא סובלת משבר בקרסול. ניתן היה גם להבחין בחבלות ובשפשופים בחלקים נוספים בגופה. היא נותחה לאיחוי השבר, ומספר ימים לאחר מכן הגיעה לבית החולים "ברזילי" באשקלון, לטפל בגבס, שיצר לחץ על מקום הפגיעה.

לאחר המקרה פנתה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לה. "עובר לתאונה הייתה יכולה התובעת לבצע כל פעולה יום-יומית פשוטה, יכולת אשר נפגעה בעקבות התאונה ותוצאותיה", נטען בתביעה שהוגשה כנגד חברת הביטוח של האופנוע הפוגע.

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

"עקב התאונה ותוצאותיה נזקקה התובעת לטיפולים רפואיים רבים כולל טיפולי פיזיותרפיה. לאחר שחרורה מבית החולים המשיכה להיות התובעת מטופלת במסגרת קופת החולים בה היא מבוטחת, ובבדיקותיה אובחן כי התובעת סובלת מפגיעה בעמוד שדרה צווארי, חבלה ביד שמאל, שבר בפטישון המדיאלי ובטיביה בקרסול ימין, מלווה ברגישות והגבלה בתנועות".

בנוסף בעקבות התאונה נעדרה התובעת מעבודה 47 ימים. "קיים חשש כי התובעת תסבול בעתיד מהתגברות כאביה והחמרת מצבה עוד יותר והדבר ישליך על כושר השתכרותה", טען עו"ד כהן בתביעה. עוד נטען כי נגרמו ויגרמו לצעירה בעקבות התאונה הוצאות בגין עזרה וסיוע בעבר ובעתיד, הפסד השתכרות, צער כאב וסבל.

כאמור, בהסכם פשרה שהתקבל לאחרונה, קיבלה הצעירה 350 אלף שקלים בעקבות המקרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר