זירת ניסיון הרצח. צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: נעצרו שלושה חשודים בניסיון רצח באשקלון

לפני כשבועיים אירע ניסיון רצח בו נפצע אדם באורח קשה. המשטרה עצרה שלושה חשודים ברצח ששהו בדירת מסתור ומעצרם הוארך לא לפני שהשופט כתב כי "קשה להצביע על ראיה קונקרטית" כנגדם

פורסם בתאריך: 17.4.19 14:28

     

שלושה שבועות לאחר ניסיון הרצח שאירע בשכונת גן הורדים באשקלון הותר לפרסום כי חקירה של היחידה המרכזית של מרחב לכיש הביאה למעצרם של שלושה חשודים ששהו בדירת המסתור.

כזכור, בתאריך 30.3 בשעת ערב מאוחרת התקבל דיווח אדם שנורה בחדר מדרגות בבניין מהגורים ברחוב השומר הצעיר באשקלון. כוחות משטרה, מד"א והצלה רבים הוחשו למקום. כוננים שהגיעו למקום החלו לטפל בצעיר מחוסר הכרה שנורה בראשו והוגדר פצוע קשה. ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את הפצוע לחדר הטראומה במרכז הרפואי ברזילי. מאוחר יותר הוא הועבר בפינוי דחוף לטיפול מתקדם יותר במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. גם בימים אלו מצבו הרפואי ממשיך עדיין להיות קשה.

המשטרה כמובן פתחה בחקירה ולמחרת בבוקר הוצא לבקשתה צו האוסר את פרטים מזהים אודות הפצוע והמקרה.

זירת האירוע. צילום: איחוד הצלה

זירת האירוע. צילום: איחוד הצלה

זירת הירי נסגרה לשעות ארוכות והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש. זמן קצר לאחר האירוע כבר הגיע מידע לידי החוקרים, הנוגע לשלושה תושבי אשקלון, שניים מהם מתגוררים בסמוך לזירת האירוע. כחלק מפעולות החקירה, אספה המשטרה סרטונים ממצלמות אבטחה שתיעדו חלק מהאירוע וכן עדויות של עדי ראיה שראו את המרדף אחרי הקורבן ואף הזמינו את כוחות ההצלה.

אתמול, לאחר שלושה שבועות של חקירה אינטנסיבית ולאחר שהחוקרים הצליחו לאתר את החשודים במעשה הם הגיעו בשיתוף כוחות מיוחדים נוספים של משטרת ישראל למושב תירוש. שם עצרו את שלושת החשודים בגילאים 24-21 שנמצאו בבריחה.

השלושה הועברו לחקירה ובהמשך היום הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון. שם במהלך הדיון התברר כי היו אחרים שנעצרו ושוחררו ולכן טען עו"ד זאב פלסבורג מהסנגוריה הציבורית, המייצג את אחד החשודים כי המשטרה מבצעת "פישינג".

השופט אור אדם, הסכים במידת מה עם הסנגורים כי אין ראיה ישירה כנגד השלושה וכתב כי מדובר במארג של ראיות "שמשתלבות זו עם זו, ולכן קשה להצביע על ראיה קונקרטית וקשה בשלב זה לתת פרטים יותר קונקרטיים לגבי מעשיו של כל אחד". המשטרה ביקשה להאריך את מעצר השלושה ב-15 ימים, אך השופט קיבל את הבקשה רק באופן חלקי והאריך את המעצר בשישה ימים בלבד.

בנוסף לשלושה הללו, עוכבו לחקירה שניים נוספים (בני 53 ו-20) בחשד כי סייעו בידי החשודים להימלט מהחוק. מעצרם של שניים אלו הוארך ביומיים נוספים בבית המשפט.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2DbKE5N


"משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים שברשותה על מנת לאתר חשודים ולמצות עמם את החקירה ככל שיידרש כפי שפעלנו באירוע זה של אלימות קשה", נמסר מהמשטרה.

רק לפני יומיים קיבלו שוטרי ימ"ר לכיש אות הצטיינות על פעילותם ועל המלחמה שלהם בפשיעה ונראה שמהר מאוד הם הוכיחו עד כמה מוצדק תואר ההצטיינות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר